خبرگزاری کار ایران

ابلاغ فرانشیز درمان بیمه‌شدگان تامین اجتماعی نیروهای مسلح

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۱۷۷

معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح نحوه ارائه فرانشیز بستری بیماران ویژه پرونده‌ای را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در راستای مدیریت تعهدات، افزایش رضایت‌مندی و حمایت از بیماران ویژه پرونده‌ای، نحوه ارائه فرانشیز بستری بیماران ویژه پرونده‌ای را به شرح زیر اعلام کرد: 

الف- مراکز طرف قرارداد: 

1. صرفاً هزینه بستری بیماری کیفوز و لوردوز، کیفو اسکولیوز و سوختگی‌ها از سرفصل بیماری‌های ویژه پرونده‌ای (مطابق جدول پیوستی) در تمام ماهیت‌ها با رعایت سایر ضوابط و مقررات جاری سازمان به صورت ۱۰۰ ٪ در تعهد می‌باشد. (فرانشیز رایگان) 

2. در زمان صدور معرفی نامه بستری، علاوه بر عنوان بیماری (این گروه از بیماران ویژه پرونده ای) در معرفی نامه، فرانشیز این بیماران نیز به صورت سیستماتیک صفر درج می‌گردد. 

3. چنانچه بیمار ویژه پرونده‌ای جزو بیماری کیفوز و لوردوز، کیفو اسکولیوز و سوختگی‌ها باشد، جهت ثبت و درج هزینه در سیستم اوراکل (سند زنی) بایستی توسط کاربر بیماری ویژه انتخاب شود تا فرانشیز در سیستم صفر گردد. 

4. تعهد سازمان برای فرانشیز بستری سایر بیماران ویژه پرونده‌ای خارج از جدول پیوستی، همانند بیماران عادی و بر حسب ماهیت مرکز می‌باشد، لذا جهت ثبت و درج هزینه در سیستم اوراکل (سند زنی) بایستی توسط کاربر ویژگی عادی انتخاب شود تا فرانشیز در سیستم بر حسب ماهیت و قرارداد مربوطه اعمال گردد. 

ب- مراکز غیر طرف قرارداد (بازپرداخت): 

1. چنانچه بیمار ویژه پرونده‌ای جزو بیماری کیفوز و لوردوز، کیفو اسکولیوز و سوختگی‌ها باشد، جهت ثبت و درج هزینه در سیستم اوراکل (سند زنی) بایستی توسط کاربر بیماری ویژه انتخاب شود تا فرانشیز در سیستم صفر گردد. 

2. در سایر بیماران ویژه پرونده‌ای جهت ثبت و درج هزینه در سیستم اوراکل (سند زنی) بایستی توسط کاربر ویژگی عادی انتخاب شود تا فرانشیز در سیستم بر حسب ماهیت مرکز اعمال گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز