خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل رایتل اعلام کرد؛

شرط استفاده بازنشستگان از باشگاه مشتریان تامین اجتماعی/ خدمات گسترده با هزینه کم و تخفیف

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۰۸۱

آیین عقد و مبادله قرارداد راه اندازی شبکه تخفیفی باشگاه مشتریان سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان، در این آیین که میان شرکت اطلاع رسان رایتل و شرکت آتیه سازان زندگی ایرانیان در محل سالن جلسات شرکت اطلاع رسان رایتل انجام شد، امکان خریدهای تخفیفی در شبکه بزرگ فروشگاهی کشور برای بازنشستگان محترم تأمین اجتماعی فراهم شد. 

محمد محسن صدر، مدیرعامل شرکت اطلاع رسان رایتل در این مراسم گفت: خانواده بزرگ تأمین اجتماعی ۴۵ میلیون نفر از ایرانیان را دربرگرفته است و این شرکت که زیر مجموعه سازمان تأمین اجتماعی و مدیر پروژه باشگاه مشتریان است بنا دارد در گام نخست خدمات گسترده را با هزینه کم و تخفیفات مناسب به بازنشستگان تأمین اجتماعی ارائه دهد. 

صدر افزود: ایجاد کسب و کار پایدار و فراهم ساختن خدمات متنوع و خرید اعتباری و تخفیفی برای بازنشستگان از فعالیت‌های جاری شرکت است. 

مدیرعامل شرکت اطلاع رسان رایتل افزود: هدف غایی این مجموعه ایجاد تسهیلات برای بازنشستگان و توجه به جنبه اجتماعی این خدمات است و مطامع انتفاعی موضوعیت ندارد. 

وی یادآورشد شرط اصلی استفاده بازنشستگان از این طرح ثبت نام در سایت club.tamin.ir است و پس از ثبت نام می‌توانند ضمن مراجعه به مراکز طرف قرار داد از جمله تمامی فروشگاه‌های جانبو، هفت، دیلی مارکت در سراسر کشور ازتخفیفات آنی استفاده نمایند. 

در ادامه مهدی ادریس رئیس هیأت مدیره شرکت آتیه سازان زندگی ایرانیان نیز گفت: برایند توانمندی و همکاری دو مجموعه باید به نفع بازنشستگان باشد. 

در پایان این مراسم با حضور هیات مدیره دو شرکت، اسناد همکاری تبادل شد. 

چهره ماندگار فوتبال ایران به عنوان سفیر برند بازنشستگان معرفی شد.

درپی توافق باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی و شرکت آتیه سازان زندگی ایرانیان مبنی برارائه خدمات تخفیفی به تمامی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، افشین پیروانی به عنوان چهره ماندگار و اخلاق مدار فوتبال ایران به عنوان سفیر برندبازنشستگان انتخاب و معرفی شد. هدف از انتخاب این چهره، اخلاق مداری و محبوبیت ایشان در بین آحاد مردم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز