خبرگزاری کار ایران

مسکنی:

شفافیت و مردمی بودن دو راهبرد اساسی معاونت تعاون

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۰۵۰

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شفافیت و مردمی بودن را دو راهبرد اساسی معاونت تعاون در دولت سیزدهم دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهدی مسکنی درحاشیه بازدید ازتعاونی مصرف کارکنان این وزارتخانه اعلام کرد: تنها مسیر افزایش اعتماد عمومی به تعاونی ها، شفافیت است. 

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ضرورت مردمی بودن تعاونی‌ها گفت: افزایش کمی و کیفی تعاونی‌ها به شکل جدی از سوی وزارت مردم دنبال می‌شود. 

وی تصریح کرد: هدف نهایی ما افزایش سهم بخش تعاون از کل کیک اقتصاد کشور است. 

مسکنی تاکید کرد: برگزاری مجامع تعاونی‌ها به صورت الکترونیکی انجام شود. 

معاون امور تعاون ادامه داد: اصلاح ساختاروجلوگیری از گلوگاه‌های فسادخیز در تعاونی‌ها به دو شکل نظارت بیرونی (بخش دولتی تعاون) و نظارت درونی (از طریق اعضای مجمع عمومی در مجامع سالانه تعاونی ها) انجام می‌شود. 

وی افزود: وزارت مردم به عنوان متولی نظارت بخش دولتی تعاون، شفافیت و جلوگیری از فساد را از زیر مجموعه‌های خود آغاز می‌کند. 

گفتنی است تعاونی مصرف کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ساختمان‌های شماره یک و دو فعالیت می‌کند. 

در این بازدید بهرام درستکار، مدیرعامل تعاونی مصرف کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» گزارشی از عملکرد این تعاونی از سال‌های ۹۰ تا ۹۹ ارائه کرد. 

تعاونی مصرف کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای ۳ هزار و ۱۹۵ نفر عضو است. 

در حال حاضر۳ هزار و ۳۰۰ شرکت تعاونی مصرف با بیش از ۵ هزار فروشگاه در سطح کشور در گرایش‌های کارگری، کارمندی و محلی در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز