خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آتیه‌سازان تشریح کرد؛

جزییات تعهدات آتیه‌سازان حافظ به مستمری‌بگیران تامین اجتماعی

کد خبر : ۱۱۶۲۶۷۶

برای نهمین سال متوالی قرار داد بیمه تکمیلی درمان مابین شرکت آتیه سازان حافظ و کانون بازنشستگان تامین اجتماعی منعقد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت آتیه سازان حافظ: «افشین مقصودی» مدیر عامل این شرکت، گفت: مبلغ بیمه تکمیلی در قرار داد جدید به ازای هر نفر ۹۱ هزار تومان در نظر گرفته شده است. 

وی اظهار داشت: در قرارداد جدید بیمه تکمیلی سقف تعهدات مربوط به بستری فوق‌ تخصصی شامل: درمان جراحی سرطان، تومورهای بدخیم، اعمال جراحی مغز و اعصاب و نخاع، قلب، آنژیوپلاستی، عروق محیطی، پیوند ریه، پیوند قلب، پیوند کلیه، پیوند مغز استخوان، کبد، کلیه و … با افزایش ۱۲.۵ درصدی از مبلغ ۴۰۰.۰۰.۰۰۰ ریال به ۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال افزایش یافت.

مقصودی، افزود: تعهدات بستری عمومی شامل هزینه‌های درمانی بیمارستانی و اعمال جراحی به شرط بستری شدن در بیمارستان و مراکز جراحی آنژیوگرافی قلب، چشم (پیوند قرنیه و …) افزایش ۸۵ درصدی داشته است. همچنین، تعهدات پاراکلینیکی و خدمات تشخیصی درمانی و سرپایی شامل انواع آنژیوگرافی، سی‌تی آنژیوگرافی، انواع اسکن، اسکن ۳ بعدی، انواع سی‌تی‌اسکن و… ۳۵ درصد افزایش یافت. علاوه بر این، تعهدات مربوط به اعمال مجاز سرپایی ۴۴ درصد، آزمایش‌های پاتولوژی ۵۵ درصد، لیزیک ۳۰۰ درصد، بیماران خاص و صعب‌العلاج ۵۰ درصد و هزینه‌های مربوط به آمبولانس نیز ۵۰ درصد افزایش یافته است.

مدیر عامل شرکت آتیه سازان حافظ، تأکید کرد: بیمه شدگانی که تاکنون، تحت پوشش بیمه آتیه سازان حافظ بوده اند می توانند از تاریخ ۰۱/۰۹/۱۴۰۰ با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرار داد با این شرکت، به صورت آنلاین از خدمات بیمه ای برخوردار شوند.

مقصودی افزود: افراد تحت پوشش که تاکنون از این خدمات بهره‌مند بوده‌اند، مشخصات آنها به صورت خودکار در سامانه تمدید خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری به کانون‌ها ندارند و افرادی که تاکنون، تحت پوشش بیمه تکمیلی نبوده‌اند و مایل هستند از مزایای بیمه تکمیلی استفاده کنند، سه ماه فرصت دارند با مراجعه به دفاتر کانون‌ها نسبت به ثبت مشخصات خود و افراد تحت تکفل اقدام کنند.

وی در پایان، گفت: برای افرادی که درخواست لغو عضویت در بیمه تکمیلی دارند مهلت سه ماهه ای در نظر گرفته شده است و چنانچه حق بیمه‌ای از مستمری آنها کسر شده باشد عیناً به حساب ایشان برگشت داده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز