خبرگزاری کار ایران

کارگران تعدیلی معدن طلای آق دره در انتظار نتیجه جلسه شورای تأمین تکاب

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۰۴۹

به گفته شماری از کارگران بیکار شده معدن طلای آق دره، جلسه شورای تامین شهرستان تکاب روز یکشنبه (هفتم آذر ماه) برای بررسی خواسته‌های صنفی آن‌ها تشکیل خواهد شد.

شماری از کارگران معدن طلای آق دره امروز (شنبه ۶ آذرماه) در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: نزدیک به ۱۱۰ کارگری که از ابتدای آذرماه جاری به بهانه فصلی بودن و شروع سرمای فصل زمستان از محل کار خود در معدن طلای آق دره کنار گذاشته شده‌اند، برای بازگشت به کار منتظر نتیجه این جلسه هستند.

به گفته یکی از کارگران فصلی؛ به دنبال مراجعه روز‌های گذشته تعدادی از کارگران تعدیلی به فرمانداری شهرستان تکاب، مسئولان فرمانداری وعده کردند روز یکشنبه اعضای شورای تامین جلسه‌ای را برای بررسی مشکلات آن‌ها در محل فرمانداری برگزار کنند. در عین حال همان روز قرار شد مدیریت معدن پرونده بازگشت به کار شماری از کارگران تعدیلی باسابقه که پیش از این به صورت دائمی کار کرده‌اند را مجددا بررسی کند.

وی با بیان اینکه در روزی که ما کارگران در محل فرمانداری حضور داشتیم «حسن همتی» نماینده منتخب مردم تکاب نیز حضور داشت و ما کارگران مشکلات خود را به ایشان هم انتقال دادیم، گفت: همه مسئولانی که در محل فرمانداری ملاقات کردیم وعده پیگیری موضع بازگشت به کارمان را دادند.

وی با بیان اینکه کارگران فصلی معدن طلای آق دره تنها خواهان توجه مسئولان به خواسته‌های صنفی خود هستند، گفت: بی‌توجهی مسئولان و عدم پیگیری خواسته‌های صنفی آن‌ها می‌تواند باعث از سرگرفته شدن اعتراضات صنفی در این واحد معدنی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز