خبرگزاری کار ایران

مطالبات کارگران ایران خودرو تبریز تا پایان سال پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۹۳۸

مدیرعامل ایران خودرو تبریز اعلام کرد: بسیاری از مسائل مربوط به حوزه منابع انسانی کارخانه حل و فصل شده است و مطالبات کارگران طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال پرداخت می‌شود.

به گزارش ایلنا، حمید حاجی‌زاد منصور امروز شنبه در نشست کاری با کارگران ایران خودرو تبریز در محل سالن‌های تولید و مونتاژ این مجموعه صنعتی افزود: منابع انسانی اصلی‌ترین مولفه بهره وری تولید و افزایش کارایی و اشتغال مولد است و رمز پیشرفت هر سازمان یا مجموعه صنعتی مرهون تلاش و کوشش آن‌ها در رشد اقتصادی و رونق مضاعف صنعت است.

وی گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده تاکنون، کارگران معوقات مزدی نداشته و مزایای قانونی مطابق با قانون کار و زودتر از موعد پرداخت شده است.

مدیر عامل ایران خودرو تبریز اضافه کرد: با تلاش و همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و اخذ تأییدیه‌های لازم، طرح طبقه‌بندی کارگران با احتساب ضریب ریالی مزدی و شغلی بطور کامل از اول آبان ماه سال جاری اجراشده و ما به التفاوت اجرای این طرح از اول سال ۱۴۰۰ محاسبه و در عرض ۴ ماه باقیمانده سال به حساب کارگران واریز خواهد شد.

حاجی‌زاد منصور تشریح کرد: اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل کارگران ایران خودرو تبریز در سطح صنایع استان بی‌سابقه است.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز بیان کرد: در راستای افزایش بهره‌وری تولید پاداش شش ماهه تولید برای کارکنان در سطح گروه صنعتی ایران خودرو محاسبه و پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به طرح همسان‌سازی تقریبی پاداش‌های غیرنقدی کارکنان با گروه صنعتی ایران خودرو افزود: پیرو رایزنی صورت گرفته با گروه صنعتی ایران خودرو مقرر شده است تمامی پاداش‌های غیرنقدی کارکنان به صورت تقریباً یکسان پرداخت شود.

وی همچنین یادآور شد: با توجه به تعطیلی توافقی همه پنجشنبه‌های هفته در طول سال که ایران خودرو تبریز در مقایسه با سایر صنایع استان از این امر مستثنی است، و درصورت کار تقریباً مبلغ شش میلیون ریال فقط بابت اضافه کاری پنجشنبه‌ها برای کارکنان محاسبه و پرداخت می‌شود.

گفتنی است؛ طی حدود بیست روز پیش کارگران ایران خودروی تبریز به دلیل عدم تطابق افزایش دریافتی خود در دو سال اخیر با وجود افزایش قیمت‌ تولیدات این صنعت، دست به اعتراض صنفی زده و دست از کار کشیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز