خبرگزاری کار ایران

اختصاص ۲۰میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت وام به بازنشستگان در یک استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۸۵۹

اعتبار خاص برای پرداخت وام به بازنشستگان سیستان و بلوچستانی مصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازنشستگان کارگری سیستان و بلوچستان همواره از تاخیر در پرداخت وام قرض‌الحسنه انتقاد داشتند. به گفته‌ی این بازنشستگان، اعتبارات اول به تهران و کلانشهرها و استان‌های مرکزی کشور اختصاص می‌یابد و بعد نوبت مناطق محروم می‌شود.

حالا گویا روند قرار است تغییر کند؛ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: با اختصاصی این مبلغ تمامی بازنشستگان متقاضی وام از این تسهیلات استفاده می‌کنند و کسی پشت نوبت وام نخواهیم داشت.

موسوی ارتقای خدمات درمانی را از دیگر نیازهای بیمه شدگان تامین اجتماعی در سیستان و بلوچستان دانست و گفت: هم‌اینک به دلیل کمبود نیروی متخصص از ظرفیت موجود مراکز درمانی تامین اجتماعی استان به طور کامل استفاده نمی‌شود و امیدواریم توجه و همکاری لازم از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی برای تخصیص نیرو به این مراکز انجام شود.

بازنشستگان سیستان و بلوچستانی امیدوارند؛ هم وام‌ها به سرعت پرداخت شود هم سطح خدمات درمانی رایگان ارائه شده به بیمه شدگان در این استان محروم افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز