خبرگزاری کار ایران

توضیحات شرکت بهربرداری متروی تهران در ارتباط با حادثه مرگ کارگر تعمیرکار

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۱۸۷

قائم مقام عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران، در مورد حادثه روز گذشته که منجر به فوت یکی از تعمیرکاران مترو شد، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایلنا، «مجید رستمی» در یک برنامه تلویزیونی در مورد حادثه روز گذشته مرگ یکی از کارگران تعمیراتی مترو، گفت: در ساعت ۶:۳۷ روز گذشته در یکی از تجهیزات ریلی ایستگاه ارم سبز در خط چهار مترو مشکلی ایجاد شد که این مشکل مربوط به تعویض خط قطارها می‌شد.

وی با بیان اینکه با توجه به نوع اختلالی که ایجاد شده، تیم نگهداری و تعمیرات با هماهنگی مرکز فرمان و کنترل سریعاً به محل اعزام شدند، افزود: اعضای تیم به داخل تونل رفتند تا بتوانند هرچه سریع‌تر خرابی را رفع کنند تا حرکت قطارها در ساعت پیک دچار اختلال نشود. هنگامی که تیم تعمیرات در حال کار بود این همکار که از پیمانکاران شرکت بهره‌برداری مترو نیز بود از گروه تعمیرات و محل امن جدا شده و متأسفانه در مسیر تردد قطار قرار می‌گیرد.

قائم مقام عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران با بیان اینکه قطار خروجی از ایستگاه با این فرد برخورد می‌کند، اضافه کرد: با توجه به شدت جراحات وارده همکارمان فوت می‌کند و بلافاصله تیم امدادی وارد عمل شده و نسبت به انتقال پیکر وی اقدام می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز