خبرگزاری کار ایران

ورود طرح «جذب کارگزاران بیمه کشاورزی» به صحن مجلس/ احتمال حل مشکل کارگزاران بیمه کشاورزی بعد از ۶ سال

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۲۵۵

طرح جذب کارگزاران بیمه کشاورزی بعد از مدت‌ها در جلسه‌ی کمیسیون اجتماعی مجلس با حضور نماینده‌ای از شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و هفته‌ی آینده وارد صحن مجلس می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یکی از نمایندگان جامعه کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی از ورود طرح «جذب کارگزاران بیمه کشاورزی» به صحن مجلس خبر داد و گفت: این طرح بعد از مدت‌ها در جلسه‌ی کمیسیون اجتماعی مجلس با حضور نماینده‌ای از شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و به نظر نمی‌آید که دیگر مشکلی وجود داشته باشد. 

به گفته‌ی او طرح جذب کارگزارن بیمه کشاورزی قرار است هفته‌ی آینده وارد صحن مجلس شود و از آنجا که پیشتر بار مالیِ این طرح توسط مرکز پژوهش‌های مجلس و مرکز پژوهش‌های شورای نگهبان سنجیده شده است، احتمال اینکه در صحن رای بیاورد و به تصویب برسد، زیاد است. 

گفتنی است؛ طرح «تعیین تکلیف کارشناسان بیمه کشاورزی» در مجلس نهم مطرح و در مجلس دهم مصوب شد و بعد از بارها رفت و برگشت بین مجلس و شورای نگهبان به مجلس یازدهم کشیده شده است. حدود سه هزار و پانصد کارگزار بانک کشاورزی در کشور وجود دارد که با بانک کشاورزی و صندوق بیمه کشاورزی قرارداد کارگزاری دارند. با تصویب طرح جذب کارگزاران به کشاورزی در مجلس بعد از شش سال مشکل جذبِ این کارگزاران در بدنه‌ی دولت حل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز