خبرگزاری کار ایران

صادقی:

تشکیلات بزرگ خانه کارگر و اتحادیه پیشکسوتان، آماده همکاری با معاونت روابط کار در تمامی زمینه‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۸۸۰

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در دیدار با معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: تشکیلات بزرگ خانه کارگر و اتحادیه پیشکسوتان، آماده همکاری با معاونت روابط کار در تمامی زمینه‌ها است.

به گزارش ایلنا؛ حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) با رعیتی فرد (معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) دیدار و گفتگو کرد. 

این جلسه به منظور بررسی مسائل کلان جامعه کارگری و بازنشستگی و همچنین ارائه راهکارهای مهم در جهت تقویت تشکل‌های کارگری و بازنشستگی و اجرای دقیق مفاد قانون کار و ایجاد رفاه و آسایش برای قشر کارگران و بازنشستگان و استمرار طرح بن کارگری با شیوه‌های جدید و بیمه درمان مکمل بازنشستگان و برگزاری آموزش‌های تخصصی و مجازی برگزار شد. 

در این جلسه رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گزارش جامعی از وضعیت خانه کارگر و فعالیت‌های اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری را تشریح نمود و آمادگی این نهاد بزرگ کارگری را در تمامی زمینه‌های اجتماعی، صنفی، آموزشی، رفاهی و ورزشی را در جهت همکاری صمیمانه با حوزه روابط کار اعلام نمود. 

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن بیان سیاست‌ها و برنامه‌های کلان وزارت کار در حمایت از کارگران و بازنشستگان گفت: این معاونت آمادگی خود را برای دریافت و پذیرش دیدگاه‌ها و انتقادات و پیشنهادات تمام فعالین صنفی در راستای رفع مشکلات جامعه کار و تولید کشور را اعلام می‌دارد. پیگیری مطالبات کارگری و بازنشستگی و کارفرمایی و تبیین حقوق متقابل آن‌ها ضرورت دارد. تقویت دانش و آگاهی عمومی و اختصاصی فعالین کارگری و بازنشستگی از مهمترین اولویت‌های شرکای سه جانبه در جهت توسعه کیفی این قشر است. 

رعیتی فرد در پایان ضمن اشاره به ضرورت وجود یک تشکل کارگری در همه واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: امیدواریم در شورای عالی کار، با بررسی مشکلات کارگران و ارائه طرح‌ها و راهکارهای عملی در رفع مشکلات و تقویت به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز