خبرگزاری کار ایران

پرداخت بخشی از مطالبات کارگران شهرداری کوت عبدالله

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۱۴۳

امروز بخشی از دستمزد برج چهار و پنج کارگران شهرداری کوت عبدالله واریز شد.

کارگران شهرداری کوت عبدالله در استان خوزستان در تماس با خبرنگار ایلنا، از پرداخت بخش کمی از معوقات مزدی خود خبر دادند. برای بسیاری از کارگران پیمانکاری این شهرداری، حقوق برج چهار یا همان تیرماه فقط ده روز رد شده است و ظاهراً به دلیل اعتراضات کارگری، برای کارگران غیبت در نظر گرفته شده است. حقوق برج پنج نیز که به نسبت کامل واریز شده، بدون احتساب تعطیل کاری‌های ماهانه است.

کارگران از مراجعه به معاونت شهردار و قول پیگیری این مقام مسئول خبر دادند؛ گویا ایشان وعده داده در روزهای آینده بحث نواقص حقوق کارگران را برطرف کند.

از طرف دیگر، پیمانکار سال گذشته که به دلیل اجرای حکم بابت عدم پرداخت معوقات مزدی سال قبل کارگران در بازداشت موقت بود، با وثیقه آزاد شده است و به گفته کارگران، به او ده روز وقت داده‌اند تا مطالبات کارگران را بپردازد و کامل تسویه کند.

کارگران شهرداری کوت عبدالله می‌گویند: باید چند ماه منتظر دریافت حقوق ناچیز خود باشیم و زمانی که پرداخت می‌شود تازه متوجه می‌شویم که نه حقوق و نه حق بیمه ما را کامل واریز نکرده‌اند؛ آیا این رویه معنای عدالت است؟!

این شهرداری چهارصد کارگر پیمانکاری در بخش‌های مختلف دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز