خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران تغییر کرد/ رضایت‌مندی کارگران از عملکرد مدیر سابق

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۶۷۱

کارگران کارخانه چوب و کاغذ مازندران از تغییر مدیرعامل این واحد تولیدی خبر دادند و اظهار امیدواری کردند که مدیریت جدید بتواند از عهده تامین مطالبات صنفی آن‌ها برآید.

منابع کارگری در شرکت چوب و کاغذ مازندران به خبرنگار ایلنا می‌گویند: عصر روز گذشته (۱۵ آبان ماه) بر اساس مصوبه هیات مدیره «شرکت طرح و توسعه آینده پویا» علی اکبر صفریان (مدیرعامل صنایع چوب وکاغذ مازندران) کنار گذاشته شده و جلالی معاون امور مجامع و شرکت‌های طرح و توسعه آینده پویا به عنوان سرپرست این کارخانه انتخاب شده است.

کارگران با بیان اینکه طی حدود هشت ماه گذشته واحد تولیدکننده چوب و کاغذ مازندران از مدیریت خوبی برخوردار بوده و عمده مطالبات کارگران پرداخت می‌شد، می‌گویند: آقای علی اکبر صفریان در حالی کنار گذاشته شده‌اند که در زمان مدیریت ایشان کارگران از وضعیت شغلی و پرداخت مطالبات معوقه خود احساس رضایت داشتند.

به نقل از کارگران این کارخانه گفته می‌شود؛ این واحد تولیدی سابقه سوءمدیریت مدیران قبلی را دارد که موجب خسارت زیادی برای کارگران و در نهایت تعویق چندین ماه مطالبات مزدی آن‌ها شده بود اما با حضور آقای صفریان بخش زیادی از این مشکلات برطرف شد.

طبق گفته کارگران در حال حاضر حدود ۹۰۰ تا هزار کارگر در صنایع چوب کاغذ مازندران مشغول کارند که در نتیجه عملکرد مناسب مدیرعامل برکنار شده، مطالبات مزدی آن‌ها به روز شده است، به گفته این کارگران هم اکنون مهمترین دغدغه و نگرانی آن‌ها اهلیت داشتن مدیریت جدید در اداره این واحد تولیدی است.

کارگران این کارخانه می‌گویند: برکناری علی اکبر صفریان" بعد از گذشت حدود ۸ ماه در حالی انجام شده که در روزهای گذشته شاهد فشار برخی مسئولان به کارفرما برای استخدام نیروی کار جدید بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز