خبرگزاری کار ایران

حسن صادقی درگذشت دبیر اجرایی خانه کارگر خرمدره را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۰۸۰

معاون دبیرکل خانه کارگر و رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در پیامی درگذشت دبیرخانه کارگر شهرستان خرمدره را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام تسلیت «حسن صادقی» به این شرح است: 

ز سینه رفتنی نیست این داغ و درد هرگز

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

کلُّ مَنْ عَلی‌ها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

دست اجل بار دیگر یکی از یاران صدیق و تلاشگر واقعی را، از ما و جامعه کارگری گرفت. او که بیش از سه دهه همراه و همگام با تشکیلات بود و در جهت احقاق مطالبات کارگری و در پیشبرد اهداف خانه کارگر خستگی برای او معنا و مفهومی نداشت، دیگر بین ما نیست. آری؛ غروب جانسوز پدری فداکار مرحوم مغفور زنده یاد «حاج کاظم خلجی» بسان حرمانی پایان ناپذیر و اندوهی ماندگار جان و دل دوستان و دوستدارانش را غرق در سوز و گداز نمود. آن مرحوم خاضع، متواضع و صبور بود. وضعیت جسمی و روحی نامناسب متأثر از بیماری لاعلاج، او را لحظه‌ای از راه خدمت باز نمی‌داشت. با همان وضعیت و در حالی که بیماری دست به گریبان او بود، مسیر خدمت را رها نکرد. او تشکیلات خانه کارگر را چونان معبد برای خود متصور بود. برادر خلجی عزیز تو نامت و عملکردت چونان برگ زرینی بر تارک خانه کارگر جاودانه خواهد ماند. 

پروردگارا او اکنون به سوی تو آمده است؛ همانگونه که او با آغوش باز از مراجعین جامعه کارگری استقبال می‌کرد او را پذیرا باش و در بهترین مکان جنت خود مأوا ده. پروردگارا آن مرحوم هیچگاه در مقابل بندگان تو واژه «نمی توانم» و «نمی شود» را بر زبان جاری نکرد. همواره تلاشش کمک و دستگیری بود. پروردگارا دست او را بگیر و در سرای آخرت پذیرا باش. 

مرحوم خلجی عزیز مرد صبور، باگذشت و انسانی دست پاک بود. چگونه فقدانت را باور کنیم؛ چگونه باور کنیم که دبیراجرائی محجوب و مؤقر ما دیگر در تشکیلات خانه کارگر خرمدره حضور ندارد تا دلسوزانه درجهت توسعه تشکیلات تلاش کند. ولی باید بپذیریم که از ما جدا شدی و به سوی ملکوت اعلی پیوستی. برادر روحت شاد و راحت مستمر باد. خدایا رحم و رحمتت را مشمولش بدار و در جوار بارگاه شهدا و صالحین مکانش ده؛ انشاءالله. 

اینجانب این این ضایعه عظیم را به خاندان نجیب و شریف خلجی بویژه همسر داغدار و صبورش و فرزندان برومندش تسلیت عرض نموده و برای آن مهاجر الی الله آرامش در جوار حضرت دوست و حشر با اولیاء گِرامش را از خدای بزرگ آرزومندم و باور دارم که جایگاه برین آن یار سفر کرده منزلتی است رفیع در درگاه الهی و هجرت آسمانی‌اش شکوه و درخشش آفتاب دیگری است. 

نعیم هر دو جهان پیش عاشقان بجوی / که این متاع قلیل است و آن عطای کثیر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز