خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران آب و فاضلاب امیدیه مقابل ساختمان فرمانداری

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۶۷۸

تعدادی از کارگران بخش تاسیسات و تعمیرات آب و فاضلاب امیدیه به ادامه‌ی معوقات خود اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (۴ آبان ماه) تعدادی از کارگران اداره آب و فاضلاب شهر امیدیه به نمایندگی از همکاران خود، در اعتراض به بدعهدی مسئولان در پرداخت مطالبات معوقه، مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان تجمع کردند و خواستار دخالت مستقیم فرماندار در این قضیه شدند.

این کارگران گفتند: با وجود اینکه قبلا اداره آبفای امیدیه برای پرداخت مطالبات معوقه کارگران وعده داده بود اما هنوز عملیاتی نشده و ما کارگران چهار ماه مزد معوقه طلبکاریم. در عین حال عیدی سال گذشته و سه سال سنوات ما هم پرداخت نشده است.

یکی از کارگران آبفای امیدیه که در تجمع حاضر بود، گفت: مشکلات کارگران آبفای امیدیه با ۱۰تا ۱۵ سال سابقه کار زمانی آغاز شد که با شرکت آبفار ادغام شدیم. در حال حاضر کارگران از شرایط کار خود رضایت ندارند و تقریبا هر چند ماه یکبار حقوق خود را با تاخیر سه تا چهار ماهه دریافت می‌کنند. در عین حال میزان دریافتی کارگران پیمانکاری نسبت به سایر کارگران قراردادی به ویژه رسمی‌ها به صورت حداقلی پرداخت می‌شود.

او با بیان اینکه از شخص فرماندار می‌خواهیم در این قضیه ورود کنند، در ادامه گفت: کارگران آبفای امیدیه در یکی دو سال گذشته برای تحقق خواسته‌هایشان چندین بار تجمع اعتراض بر پا کرده‌اند که در هر نوبت با بی‌توجهی مسئولان روبرو شدند.

به گفته این کارگر شاغل در اداره آب و فاضلاب امیدیه؛ حق بیمه این کارگران نیز طی سالهای گذشته با مشکلاتی روبرو بوده و چندین ماه به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز