خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت «حسن صادقی» به مناسبت درگذشت دبیر خانه کارگر مرودشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۹۰۵

معاون دبیرکل خانه کارگر و رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، در پیامی درگذشت دبیر اجرایی خانه کارگر مرودشت را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، در متن پیام تسلیت، «حسن صادقی» آمده است: 

ز سینه رفتنی نیست این داغ و درد هرگز

 بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

کلُّ مَنْ عَلی‌ها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

اینک بانگ رحیل، صلای هجرت یکی از خادمین جامعه کارگری شد که حضور سبزش چونان تسلائی بر آلام، رنج‌ها و مهر و مرهم بود. خبرناگوار و تأسف بار درگذشت دوست، همکار، همرزم تشکیلاتی خود مرحوم مغفور زنده یاد نورعلی عباسی دبیراجرایی خانه کارگر مرودشت را در کمال ناباوری دریافت نمودم. برای چند لحظه حتی حاضر به پذیرش خبر واصله نبودم؛ مگر می‌شود انسانِ پر انرژی همانند آن مرحوم که تمام وجودش عشق به خدمت و دستگیری از ضعفا و درماندگان بود، اینگونه در کمال ناباوری با جهان هستی وداع کند. او برای آینده تشکیلات و کارگران برنامه‌ای بلندمدت داشت. او در جهت خرید ساختمان اداری – آموزشی برای خدمت‌رسانی بهتر به کارگران و فرزندان آن‌ها تلاش‌های فراوانی در شهرستان مرودشت نمود. سراسر وجودش عشق به هم نوع، عشق به طبقه کارگر و دستگیری از درماندگان بود. آن مرحوم از زمره شریف‌ترین انسانهایی بود که مردم خواهی، انسان دوستی، فروتنی و سخاوت از خیل نشانه‌های بارز ایشان بود. ولی با همه این افکار گذرا، خبر واصله صحت داشت. نورعلی دار فانی را وداع گفت و به سرای آخرت شتافته بود و این برای من که سال‌ها با او بعنوان مسؤول مستقیم کار کرده بودم، باورش سخت بود. ولی واقعیتی است که رخ داده و او دیگر در بین ما نیست. او به سوی دیار باقی شتافت ولی افکار و اندیشه‌های او استمرار خواهد داشت و قطعاً کسانی که او را می‌شناختند، پی برده بودند که وجود او پُر از انرژی و خدمت بود و این راه را نباید متوقف شده دانست. می‌بایست روح او را با استمرار راهش خشنود کرد. 

غروب جانسوز پدری فداکار مرحوم مغفور زنده یاد نورعلی عباسی بسان حرمانی پایان ناپذیر و اندوهی ماندگار جان و دل دوستان و دوستدارانش را غرق در سوز و گداز نمود. این ضایعه عظیم را به خاندان نجیب و شریف عباسی بویژه همسر داغذار و گرامش و فرزندان برومندش تسلیت می‌گویم و برای آن مهاجر الی الله آرامش در جوار حضرت دوست و حشر با اولیاء گِرامش را از خدای بزرگ آرزومندم و باور دارم که جایگاه برین آن یار سفر کرده منزلتی است رفیع در درگاه الهی و هجرت آسمانی‌اش شکوه و درخشش آفتاب دیگری است. 

ای خداوند بزرگ او اکنون به سوی تو بازگشته است، او را در جوار لطف خود پذیرا باش و با نیکان و مقربان درگاهت محشورش گردان که تو بهترینِ پاداش دهندگان هستی. 

نعیم هر دو جهان پیش عاشقان بجوی / که این متاع قلیل است و آن عطای کثیر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز