خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران مطرح کرد؛

کار در تامین اجتماعی نوعی عبادت است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۵۸۶

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: سازمان تامین اجتماعی با بیش از ۷۰ سال خدمت به اقشار مختلف مردم نقش مهمی در برقراری عدالت اجتماعی دارد و رمز ماندگاری این سازمان در تلاش، ازخودگذشتگی و ایثار کارکنان نهفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل غرب تهران بزرگ، فرهاد سلیمان‌منش در دیدار با کارکنان شعبه ۱۳ غرب تهران بزرگ سخن می‌گفت، افزود: شعبه ۱۳ تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ یکی از شعب حساس و با نیروهای کارامد و متخصص است که نقش تعیین‌کننده‌ای در مناسبات بیمه‌ای در سطح استان تهران دارد.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به سه راهبرد سرپرست سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: تحول‌گرایی، عدالت و اعتماد سه محور و خط‌مشی و راهبرد سیاست‌های کلان سازمان تامین اجتماعی است و تلاش داریم در این اداره کل و شعب تابعه در تحقق این آرمان متعالی بیش از گذشته تلاش نماییم و در به حداقل رساندن مشکلات مردم، گام‌های بیشتری برداریم.

سلیمان‌منش تحول‌گرایی را یکی از نیازهای مهم در رویه‌های کاری، انجام فرایندها و توجه به دغدغه‌های مخاطبان دانست و افزود: در حال حاضر وصول مطالبات مصوب یکی از حساس‌ترین و اثربخش‌ترین راهبر اداره کل غرب تهران بزرگ در جهت تحقق برنامه‌های سرپرست سازمان تامین اجتماعی است.

وی تاکید کرد: یکی از رسالت‌های مهم سازمان تامین اجتماعی پرداخت به‌موقع تعهدات بلندمدت و کوتاه‌مدت است و در این راستا تامین اعتبارات لازم با توجه به منابع وصول حق بیمه انجام می‌گیرد که باید در این شرایط خاص اقتصادی توجه به دغدغه‌های کارفرمایان با برنامه‌ریزی، درک شرایط کارگاه‌های بحران‌زده و گسترش تعامل و گفت‌وگو بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به وضعیت جغرافیایی این اداره کل گفت: اداره کل غرب تهران بزرگ در جغرافیایی به مساحت ۹۵۰ کیلومترمربع با ۱۵ شعبه اصلی، ۲۴ کارگزاری رسمی و ۷ شعبه اقماری نسبت به ارائه خدمات به شرکای اجتماعی، مخاطبان و ذینفعان خود می‌پردازد.

وی تعداد بیمه‌شدگان اصلی این اداره کل را بیش از ۱ میلیون و ۳۰۵ هزار نفر و مستمری‌بگیران اصلی تحت پوشش این اداره کل را نیز بیش از ۳۶۱ هزار نفر دانست و تاکید کرد: کل جمعیت تحت پوشش این اداره کل یعنی بیمه‌شده اصلی و تبعی و همچنین مستمری‌بگیران اصلی و تبعی این اداره کل نزدیک به ۵ میلیون نفر می‌باشند که از این میزان ۱۸٪ بیمه‌شدگان تبعی کل کشور و ۱۰٪ از کل مستمری‌بگیران کشور را به خود اختصاص داده است.

سلیمان‌منش ضمن بیان خاطراتی از تلاش کارکنان در سطح شعبه ۱۳ غرب تهران بزرگ و اداره کل غرب گفت: اداره کل غرب و شعب تحت پوشش آن به لحاظ پیچیدگی، ساختار، حجم گسترده عملیات کاری، شرایط خاص سیاسی اقتصادی و… نسبت به سایر ادارات و شعب دیگر استان‌ها از حساسیت دوچندانی برخوردار است. این اداره کل به لحاظ داشتن نیروهای تلاشگر، متخصص و مجرب همیشه در اجرای طرح‌های ملی پیش‌قدم بوده که مایه افتخار و مباهات است و به داشتن چنین نیروهایی افتخار می‌کنیم.

زهرا ترابی، رئیس شعبه ۱۳ تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به انتخاب سرپرست اداره کل غرب گفت: انتخاب سلیمان‌منش یک اتفاق مهم از سوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی و بسیار دلگرم‌کننده می‌باشد.

وی تاکید کرد: انتخاب مدیرانی از مجموعه اداره کل که کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته‌اند، به طور قطع تاثیرات مثبتی در عملکرد آینده این اداره کل در پی خواهد داشت.

رئیس شعبه ۱۳ تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ از تلاش‌های سلیمان‌منش در شعب ۱۳ و ۲۵ تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز