خبرگزاری کار ایران

مشکل معوقات کارگران پروژه تونل آزادراه منجیل به رشت ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۵۴۶

کارگران پیمانکاری پروژه تونل آزادراه منجیل به رشت برای دریافت مطالبات معوقه خود همچنان با مشکل مواجه هستند.

یکی از کارگران پیمانکاری پروژه تونل آزادراه منجیل به رشت در گفتگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: با وجود رسانه‌ای شدن مشکلات معوقات مزدی کارگران پیمانکاری پروژه تونل آزادراه منجیل به رشت در استان گیلان، هنوز هیچ نهادی به مشکلات ما رسیدگی نکرده است.

این کارگر در تشریح مشکلات حقوقی خود و برخی همکارانش گفت: کارفرمای شرکت پیمانکاری که مسئولیت حدود ۲۰۰ کارگر در پروژه تونل آزادراه منجیل به رشت در شهرستان رودبار استان گیلان را برعهده دارد، مرتبا وعده پرداخت حقوق می‌دهد.

به گفته وی، در مراجعه به دفتر کارفرما و طرح درخواست حقوق، او عملی شدن این امر را منوط به پرداخت مطالبات معوقه کارفرمای اصلی کردند اما ظاهرا کارفرمای اصلی هنوز صورت وضعیت‌های مالی پیمانکار پروژه را نپرداخته است.

او با بیان اینکه شش ماه از آغاز سال جدید گذشته و کارگران این پروژه عمرانی فقط حقوق فروردین و اردیبهشت ماه خود را دریافت کرده‌اند، افزود: در این اوضاع بد اقتصادی که هر روز قیمت اجناس مصرفی گران می‌شود کارگرانی که فرسنگ‌ها دور از خانواده‌های خود کار می‌کنند، وضعیت معیشتی خوبی ندارند.

این کارگر افزود: بیش از یک سال است که در این پروژه فعالیت داریم نه حقوق به موقع می‌گیریم و نه بیمه‌مان به موقع پرداخت می‌شود.

این کارگر در خاتمه سخنانش اظهار داشت: باتوجه به اینکه در بین کارگران پروژه تونل آزادراه منجیل به رشت کارگرانی وجود دارند که هم‌اکنون خود یا خانواده‌هایشان به دلیل ابتلا به کرونا ویا سایر بیماری‌ها نیازمند پول هستند، با مشکلاتی که در زمینه تاخیر حقوق برایشان پیش آمده، برای پرداخت هزینه‌های درمانی سرگردان شده‌اند. لذا از مسئولان وزارت راه می‌خواهیم به مشکلات ما کارگران پروژه تونل آزادراه منجیل به رشت بیشتر توجه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز