خبرگزاری کار ایران

جوابیه مدیرعامل شرکت کشت وصنعت کارون به یک خبر

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۹۳۰

پیرو انتشار خبری در تاریخ ۱۸ مهر ماه سال جاری با عنوان «سرگردانی کارگر بیکار شده مجتمع کشت و صنعت کارون برای بازگشت به کار»، مدیرعامل این واحد تولیدی در استان خوزستان خبر مذکور را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، در جوابیه «عبدالمجید میرزاپور» مدیرعامل شرکت کشت و صنعت کارون آمده است:

احتراما در خصوص نشر مطالبی راجع به احدی از پرسنل اسبق شرکت متبوع بنام آقای عبدالستار قانع در آن نشریه محترم به تاریخ ۱۸/۷/۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۲ دقیقه مبنی بر استنکاف شرکت کشت و صنعت کارون از اجرای رأی اداره کار بدینوسیله در خلاف واقع بودن اظهارات نامبرده شرح ماقوع به استحضار می‌رسد:

دادنامه‌ای که شاکی مدعی‌عدم اجرای آن توسط این شرکت می‌باشد تمام و کمال اجرا و ایشان مطابق احکام کارگزینی مورخ ۱۹/۱/۹۳.۱/۲/۹۴.۲۱/۲/۹۵.۱/۸/۹۵ و فیش حقوق مربوط به مهر ماه ۱۳۹۵ با عنوان کارشناس مالی بازگشت به کار گردیده است مؤید این امر نص صریح نامه‌های شماره ۵۴۷۳ مورخ ۸/۵/۹۸ و نامه مورخ ۲۷/۱۰/۹۹ صادره از اداره تعاون کار و امور اجتماعی شهرستان شوشتر می‌باشد که به عنوان فصل‌الخطاب می‌توان به آن استناد کرد لکن ایشان به دلیل غیبت‌های طولانی مطابق با ماده ۲۷ قانون کار در مستنداً به رأی کمیته انضباط کار به شماره ۲۷۱ مورخ ۲/۱۰/۹۵ و نامه شورای اسلامی کار تحت شماره ۲۰۵ مورخ ۳/۲/۹۶ از کار اخراج گردیده است که پس از اعتراض مشارالیه و رسیدگی در اداره کار طبق دادنامه هیات تشخیص به شماره ۱۷۸ قصور وی محرز و اخراج ایشان توسط اداره کار تأیید شده است. مشارالیه علیرغم علم به اجرای حکم اقدام به طرح شکایت کیفری تحت عنوان استنکاف از اجرای رأی اداره کار در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اهواز تحت پرونده کلاسه ۹۵۰۹۹۸۶۱۹۵۴۰۰۴۰۲ نموده که نهایتاً پس از رسیدگی در شعبه یکصد و هشتم دادگاه کیفری آن شهرستان منتج به صدور دادنامه ۹۸۰۹۹۷۶۱۱۳۱۰۰۹۲۰ و برائت شرکت گردیده. متعاقباً شاکی نسبت به دادنامه اخیرالذکر اعتراض نموده که در نهایت دادنامه بدوی توسط شعبه ۱۴ دادگاه تجدیدنظر استان خوزستان به شماره ۹۹۰۹۹۷۶۱۱۸۶۰۰۸۷۳ تأیید و به قطعیت رسیده است و مجدداً اقدام به طرح شکایت جدید به پرونده کلاسه ۹۹۰۹۹۸۶۱۲۵۹۲۰۱۰۵۶ در شعبه ۲۱ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اهواز نموده که مطابق دادنامه شماره ۱۴۰۰۳۷۱۰۰۰۳۳۲۷۱۱۵۷ رأی به نفع شرکت صادر و قرار منع تعقیب صادر شده است.

شایان ذکر است مشارالیه هر از چندگاهی اقدام به طرح شکایت علیه مدیریت و شرکت نموده و باعث اتلاف در وقت و هزینه این شرکت می‌گردد. لذا استدعا دارد قبل از هرگونه اقدام و درج مطالب مشابه در آن نشریه جهت جلوگیری از تشویش اذهان عمومی و لطمه به حیثیت این شرکت صحت و سقم موضوع بررسی گردد.

مضافاً علیرغم تمام مستندات مثبته و آرای قطعی صادره این شرکت آماده هرگونه پاسخگویی در صورت شبهه در خصوص مطالب فوق‌الذکر می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز