خبرگزاری کار ایران

نماینده لامرد و مهر در مجلس:

ضرورت ورود وزیر نفت برای حل مشکل نیروهای قراردادی نفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۹۴۳

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس تاکید کرد: در صورت تأخیر در اجرای مصوبات سفرهای ریاست جمهور و اعضای هیأت دولت به استان‌ها، اعتماد مردم سلب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدموسی موسوی در نشست علنی امروز (۲۰مهر ماه) مجلس در نطق میان دستور با اشاره به برگزاری سفرهای استانی ریاست جمهور و هیأت دولت، گفت: اگر مصوبات سفرهای استانی ریاست جمهور و هیأت دولت به سرعت اجرایی نشود، موجب سلب اعتماد مردم می‌شود. 

وی از قوای سه‌گانه درخواست کرد تا برای کنترل تورم افسارگسیخته اهتمام جدی داشته باشند و با اتخاذ تصمیمات کارشناسی و عاجل، ضمن آرام کردن بازار، مشکلات معیشتی مردم را کاهش دهند. 

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: از دولت و همکارانم در مجلس می‌خواهم به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، طرح رتبه‌بندی معلمان، تصویب طرح شفافیت آراء و همچنین اجرای کامل قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر و پرداخت معوقات پزشکان و پرستاران و کادر درمان توجه داشته باشند. 

رفع مشکل رانندگان ترابری زاگرس جنوبی و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل برای این قشر زحمتکش و رفع مشکلات نیروهای قرارداد موقت صنعت نفت، از دیگر مواردی بود که نماینده لامرد پیگیر آن شد. 

موسوی گفت: به‌رغم اخذ دستورهای لازم از آقای مخبر مبنی بر استخدام ۸۰ درصدی نیروهای بومی در مجموعه اتان ریکاوری شهرستان مهر، متأسفانه تاکنون اقدام موثری صورت نگرفته است. بنابراین از مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام می‌خواهم برای استخدام نیروهای بومی در پروژه استحصال اتان و ایستگاه تقویت فشار گازسریعا اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز