خبرگزاری کار ایران

در نشست "کمیته بیمه و درمان قزوین" مطرح شد؛

جمعیت سالمندی و بیماری‌های "صعب العلاج" رو به فزونی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۶۷۶

نشست کمیته بیمه و درمان استان قزوین بمنظور بیان مسایل فیمابین جامعه کارگری و کارفرمایی و تعامل افزونتر با محافل برون سازمانی برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمدرضا قاریانپور (مدیرکل تامین اجتماعی قزوین) همراهی با مخاطبین را وظیفه فرد فرد همکاران عنوان نمود و مرتفع نمودن مسایل فیمابین را تکلیف مجموعه عنوان نمود و ضمن تاکید بر استمرار کمیته مذکور گفت: درگیر نمودن ارباب رجوع برای رفع مسایل موجود صحیح نیست و پیگیری در این میان بر عهده مجموعه سازمانی با هدف اخذ رضایت حداکثری است. 

مدیرکل تامین اجتماعی قزوین در خصوص پیگیری و بروزرسانی پرداختی‌ها به بیمارستان‌های خصوصی تاکید نمود و ادامه داد: رضایت مراجعین در اولویت کاری بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور بوده و خواهد بود و در طرح ۳۰۷۰ هم خواستار ورود پزشکان و آموزش مستقیم به این قشر هستیم و می‌بایست در بازاریابی جدی‌تر عمل نموده و همچنین راه‌اندازی بخش ریه و سرطان در بیمارستان رازی و نحوه تایید پروتزهای درمانی تحلیل کارشناسی و جدیت افزونتری را می‌طلبد. 

محمد اسدی (رئیس کانون بازنشستگان کارگری استان قزوین) ضمن قدردانی از زحمات همکاران سازمانی و مدافعان واقعی سلامت در زمان شیوع کرونا تصریح نمود: نظارت افزونتر در برخورد با بیماران در مراکز درمانی و همچنین تسهیل در ارایه خدمات در راستای پیاده‌سازی طرح ۳۰۷۰ ضرورتی انکارناپذیر بوده و در خاتمه آمادگی همه جانبه خود را در بحث پیشگیری و غربالگری از بیماری‌های مزمن اعلام می‌نمائیم. 

عیدعلی کریمی (دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان قزوین‌) عدم انجام معاینات اولیه در برخی موارد و همچنین‌ عدم جدیت در انجام آزمایشات ادواری را من جمله مشکلات اصلی در شیوع بیماری‌های مزمن عنوان نمود و گفت: با اینکه جمعیت سالمندی و بیماری‌های صعب العلاج رو به فزونی است تدابیر ویژه‌ای باید اندیشید و خواهشمندیم برای‌عدم ارجاع بیماران به بخش خصوصی اقدامی عاجل صورت پذیرد. 

آهنگریان (رئیس انجمن کانون کارفرمایان استان قزوین) ضمن استقبال از «طرح پیشگیری بهتر از درمان» آمادگی کانون را در این زمینه اعلام نمود و گفت: از اقدامات غیر حضوری ارزنده سازمان در مسیر کاهش مراجعات تقدیر نموده و امید است روند اجراء در خدمات الکترونیکی همگام با تکنولوژی‌های موجود پیش رود و مساعدت خود را در اطلاع‌رسانی و ارزیابی به کارفرمایان در مسیر بهبود وضعیت جامعه کارگری اعلام می‌نماییم. 

آیت اسدی (رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان قزوین) نیز رقابت با بیمارستان‌های خصوصی را در راستای عدم مراجعه به بخش‌های خصوصی ضروری عنوان نمود. 

چگینی (فعال جامعه کارگری استان) خواستار تسریع در مرتفع نمودن مسایل کارگران من جمله ارجاع به بیمارستان‌های خصوصی توسط برخی افراد شد و به ضعیف عمل نمودن رابطین بیمه‌ای در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی جهت ارایه اطلاعات اشاره نمود. 

در کمیته بیمه و درمان مذکور مدیران درمانی استان اقدامات صورت گرفته درمانی برای جامعه هدف مورد نظر در بخش‌های بستری و سرپایی را ارایه دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز