خبرگزاری کار ایران

خبر خوش برای پذیرفته‌نشدگان آزمون نهضت سوادآموزی/ به صورت حق‌التدریس مشغول به‌کار می‌شوید

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۴۷۹

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به آزمون اخذ شده از آموزشیاران نهضت سوادآموزی برای ورود به دانشگاه فرهنگیان جهت طی فرآیند استخدام، گفت: آموزشیاران مردودی این آزمون نیز نگران نباشند، زیرا می‌توانند به فعالیت حق‌التدریسی خود ادامه دهند.

به گزارش ایلنا، علیرضا منادی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با تقدیر از هیات دولت و رییس جمهوری به دلیل توجه به وضعیت شغلی آموزشیاران نهضت سوادآموزی اظهار کرد: گروهی از آموزشیاران در امتحان اول مرداد ورودی دانشگاه فرهنگیان قبول نشدند، اما با پیگیری‌هایی که شد و با همتی که آقای کاظمی (وزیر محترم آموزش و پرورش) داشت و با موافقت هیات دولت، این عزیزان می‌توانند به صورت حق التدریس به کار قبلی خود ادامه دهند.

منادی افزود: امیدوارم باقی مانده آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آزمون‌هایی که سال‌های آینده برگزار می‌شود، موفق باشند و وارد دانشگاه فرهنگیان شوند.

وی گفت: خواستم این خبر خوب را بدهم تا زحمتکشان آموزشیار نگران ادامه کارشان نباشند.

گفتنی است بیش از سه هزار آموزشیار با سابقه نهضت سوادآموزی که در آزمون یکم مرداد ماه سال جاری در آزمون دانشگاه فرهنگیان پذیرفته نشده‌اند در اعتراض به بلاتکلیفی وضعیت شغلی مرتبا در شهرستانهای محل اشتغال خود و تهران دست به تجمع صنفی می‌زدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز