خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری به مناسبت درگذشت "طریقت منفرد"

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۲۵۵

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در پیامی درگذشت وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام حسن صادقی به این شرح است: 

ز سینه رفتنی نیست این داغ و درد هرگز

بسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِیمِ

کلُّ مَنْ عَلی‌ها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

ضایعه درگذشت شادروان دکتر محمدحسن طریقت منفرد وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاد پیشکسوت چشم پژشکی موجب تالم و تاثر قلبی اینجانب شد. 

درگذشت این پزشک حاذق و چشم پزشک زبردست را به خانواده محترم ایشان، جامعه پزشکی و کارگری کشور و دانشگاهیان علوم پزشکی شهید بهشتی تسلیت عرض می‌نمایم. 

دکتر طریقت منفرد انسانی شریف و متخصصی حاذق و با اخلاق بود که عمر خویش را صرف درمان بیماران و آموزش و تربیت نیروهای متخصص ماهر و توانمندی کرد که هم اکنون در اقصی نقاط کشور به خدمت‌رسانی به بیماران و دردمندان مشغول هستند. وی به واسطه تلاشهایی که در راستای اجرایی نمودن قانون الزام سازمان تامین اجتماعی به اجرای بندهای «الف» و «ب» ماده ۳ قانون تامین اجتماعی و درمان رایگان کارگران، به چهره‌ای محبوب و دوست داشتنی در میان جامعه کارگری کشور مبدل شد. آن مرحوم الگویی بی‌بدیل در علم، اخلاق، معرفت، کمک به بیماران نیازمند و تکریم همکارانش به شمار می‌آمد. 

 درگذشت این استاد ارجمند را به خانواده معزز و بازماندگان ایشان و جامعه پزشکی و کارگری کشور تسلیت عرض نموده و برای ایشان مغفرت الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل واجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم. روحشان شاد و قرین رحمت بی‌انتهای الهی باد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز