خبرگزاری کار ایران

کارزارِ "پارس جنوبی" برای اعمال بازنشستگیِ سخت و زیان‌آور

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۹۷۵

پرسنل شاغل در پارس جنوبی عسلویه، اعم از پتروشیمی، گاز، نفت و پالایش، خواستار تصویب سختی کار در منطقه عسلویه با تهیه کارزاری خطاب به وزیر نفت، وزیر کار، سرپرست سازمان تامین اجتماعی و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خواهان اعمال سختی کار برای بازنشستگان شدند.

به گزارش ایلنا، در متن این کارزار آمده است: 

احتراماً به استحضار می‌رساند پرسنل شاغل در پارس جنوبی عسلویه، اعم از پتروشیمی، گاز، نفت و پالایش، خواستار تصویب سختی کار در منطقه عسلویه به علت وجود گازهای سمی و مضر، شامل گازهای سمی، آلاینده‌ها و وجود ذرات معلق سمی و خطرناک در هوای عسلویه و وجود مشعل‌های فراوان مربوط به پالایشگاه و پتروشیمی و دیگر صنایع که نفس کشیدن در این منطقه از ایران اسلامی را سخت و خطرناک کرده و استمرار آن در بلندمدت باعث مشکلات جسمی و کوتاهی عمر و رنج و مشقت برای شاغلان در این منطقه شده است، هستند. 

از شما عالیجنابان عاجزانه درخواست داریم «سختی کار در منطقه عسلویه لحاظ شده و سنوات لازم برای بازنشستگی به بیست سال کاهش یابد تا در این منطقه امید به زندگی و شادابی و نشاط به حول قوه الهی حاصل شود. 

سختی کار از دیرزمان در مناطق مختلف دنیا به علت شرایط سخت و دشوار، ازجمله سردی و گرمی بیش از حد هوا و رطوبت زیاد و وجود گازهای سمی و ذرات معلق سمی و خطرناک در هوا و دیگر شرایط اعمال می‌شده و در این منطقه نیز نیاز به این امر مهم احساس می‌شود. لذا خواسته ما، امضاکنندگان این کارزار، تصویب و اعمال سختی کار برای همه شاغلان منطقه عسلویه است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز