خبرگزاری کار ایران

حل شدن بخشی از مشکلاتِ کارشناسان ارزیاب بانک مسکن/ بحث مرخصی توافقی کنار گذاشته شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۸۰۰

کارشناسان ارزیاب وام مسکن از بهبود وضعیت شغلی خود در ماه‌های اخیر خبر دادند.

کارشناسان ارزیاب وام بانک مسکن در تماس با خبرنگار ایلنا، از بهبود نسبی شرایط شغلی خود در ماه‌های اخیر خبر دادند.

این کارشناسان که تعداد آن‌ها در سراسر کشور حدود سیصد نفر است، می‌گویند: بحث فرستادن نیروها به مرخصی اجباری برطرف شده است؛ فقط دوماه به ما بیست روز حقوق دادند و بعد به طور کامل مشغول به کار شدیم.

به گفته آن‌ها، مشکلی که فعلاً وجود دارد، در بحث قراردادهای شغلی است؛ کارشناسان با قراردادهای کارمزدی مشکل دارند و درخواست می‌کنند حداقلی از امنیت شغلی با انعقاد قراردادهای موقت و حداقل یکساله تامین شود.

این نیروها در تشریح شرایط کار خود می‌گویند: ما کارگران طرف قرارداد با یک شرکت خصوصی هستیم که کار ارزیابی و کارشناسی وام بانک مسکن را در سراسر کشور به مناقصه گرفته است؛ قبلاً کارشناس رسمی خود بانک مسکن برای ارزیابی وام سر ملک حضور می یافت اما در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، کار ارزیابی وام بانک مسکن را خصوصی‌سازی کردند و به یک شرکت خصوصی دادند که دفتر مرکزی آن در تهران است اما در همه استان‌ها کار ارزیابی وام را انجام می‌دهد.

دی ماه سال گذشته، بحث فرستادن کارشناسان به مرخصی اجباری مطرح شد که در همان زمان، مدیرعامل شرکت پیمانکاری مربوطه با قاطعیت اعلام کرد: قصد تعدیل و اخراج نیروها را نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز