خبرگزاری کار ایران

کارخانه چدن کویر خاوران فعالیت خود را از سر گرفت/ بازگشت به کار کارگران

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۵۴۹

برخی منابع کارگری از آغاز فعالیت کارخانه چدن کویر خاوران تولیدکننده شمش چدن در شهرستان خوسف استان خراسان جنوبی خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، واحد تولیدی «چدن کویر خاوران» که از سال ۹۸ به دلیل برخی مشکلات فعالیت تولیدی خود را متوقف کرده، فعالیت خود را با جذب ۲۶۰ کارگر بیکار شده، از سر گرفته است.

از قرار معلوم این واحد تولیدی که سال ۹۸ با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ درصدی سرمایه‌گذار خارجی (چین) کار تولیدی خود در شهرک صنعتی شهید رحمانی آغاز کرد، بعد از چندین ماه به دلیل برخی مشکلات ازجمله تهیه سوخت (گاز) از ادامه فعالیت بازماند و همه ۳۶۰ کارگر ایرانی و چینی این کارخانه به یکباره بیکار شدند.

حمید ملانوری (استاندار خراسان جنوبی) با تایید ازسرگیری فعالیت واحد تولیدی «چدن کویر خاوران» گفته است: با ارائه راهکارهای لازم، حدود یک هفته است که این واحد به چرخه تولید برگشته و شروع به فعالیت مجدد کرده است.

وی با اشاره به برنامه سرمایه‌گذار برای اجرای طرح توسعه این کارخانه، گفت: این مجتمع فولادی فازهای مختلفی در طرح توسعه خود شامل کک، فولاد و لوله نورد، نبشی و میلگرد دارد و واحد تولید فولاد این کارخانه با سرمایه‌گذاری هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به زودی راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز