خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۶۵۱

غلامحسین حسینی‌نیا (رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور)، امیر میمنت آبادی را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در این حکم آمده است: 

جناب آقای امیر میمنت آبادی

سلام علیکم

نظر به سوابق، تخصص و تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت «معاون توسعه مدیریت و منابع» سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور منصوب می‌شوید. 

انتظار دارد با تکیه بر اصل شایسته‌سالاری و برنامه‌ریزی منسجم در جهت تحقق تکالیف قانونی از جمله برنامه‌های توسعه کشور، برنامه اقتصاد مقاومتی و عملیاتی نمودن برنامه‌ها و سیاست‌های دولت مردمی و وزارتخانه متبوع در جهت افزایش رضایت‌مندی کارکنان، ارتقاء جایگاه و منزلت مربیان و کارکنان سازمان، تمرکززدایی و کاهش تصدی‌گری دولت و واگذاری امور به بخش خصوصی و تعاونی، استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی جهت افزایش رفاه همکاران، طراحی و استقرار نظام بودجه‌ریزی عملیاتی، انضباط مالی و تلاش در جهت افزایش درآمدهای سازمان گام بردارید. 

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از توانایی‌های همکاران زیر مجموعه و اهتمام لازم در سایه تعامل و همکاری با سایر دستگاه‌های کشور و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» «قانون مداری»، دولت مردمی در انجام مسوولیت محوله موفق و موید باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز