خبرگزاری کار ایران

انتظار کارگران شهرداری یاسوج برای دریافت حقوق معوقه

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۵۵۸

کارگران شهرداری یاسوج منتظر عملی شدن وعده پرداخت دست کم ۵ ماه معوقات مزدی خود هستند.

تعدادی از کارگران یاسوج در استان کهکیلویه وبویر احمد در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: الان چند وقتی است که منتظر پرداخت حقوق از طریق مسئولان شهری هستیم که هنوز انجام نشده است.

این کارگران که مدعی‌اند ۵ ماه معوقات مزدی پرداخت نشده دارند در ادامه گفتند: اخیرا شهردار اعلام کرده همه مبالغ بدست آمده از وصول طلب های عقب مانده شهرداری از نهادهای دولتی و خصوصی را صرف پرداخت حقوق کارگران کند.

این کارگران با بیان اینکه در ادامه بی‌توجهی مدیران شهری به پرداخت مطالبات‌مان، در روز (۱۳ شهریور ماه) مقابل ساختمان استانداری تجمع اعتراضی بر پا کردیم، درباره سایر مطالبات خود گفتند: سال جاری فقط یک ماه حقوق گرفته‌ایم و ۵ ماه آن هنوز پرداخت نشده است. در عین حال مطالباتی از سال ۹۸ و ۹۹ بایت حقوق و عیدی و سنوات طلبکاریم.

این کارگران که تعداد آن‌ها نزدیک به ۲۳۰ نفر می‌رسد، در باره این مطالبات گفتند: از قرار معلوم شهرداری یاسوج طلب‌های مالی زیادی از نهادهای دولتی وخصوصی دارد در این خصوص تنها امید شهردار برای پرداخت حقوق کارگران وصول حداقل بخشی از این طلبهای مالی است.

براساس ادعای این کارگران، همه بزرگان و مقامات شهر از جمله استانداری قول حمایت از کارگران شهرداری یاسوج را داده‌اند و اظهار امیدواری کرده‌اند که در همین هفته مطالبات مزدی پرداخت شود.

این کارگران با بیان اینکه دل کسی به حال کارگران در این شرایط بی‌پولی نمی‌سوزد، در ادامه تصریح کردند: چندین ماه است شهرداری مرتبا وعده پرداخت حقوق می‌دهد. در طول چند سال گذشته روند پرداخت حقوق کارگران با تاخیر انجام می‌شود و هیچ تغییری نکرده است.

آن‌ها افزودند: تا روزی که واریزی‌ها انجام شود نمی‌توانیم به قول و وعده ‌ها دلخوش باشیم. از بس وعده بی‌نتیجه شنیدیم دیگر اعتماد نداریم. وضعیت معیشتیمان خوب نیست و امیدواریم این بار شهردار به وعده‌ها عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز