خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران شهرداری دهدشت از اعضای جدید شورای شهر: پیگیر مطالبات مزدی و شغلی ما باشید

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۵۹۲

کارگران شهرداری دهدشت از اعضای جدید شورای شهر درخواست کردند که پیگیر وضعیت پرداخت مطالبات مزدی و شغلی آن‌ها باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران شهرداری دهدشت در استان کهکیلویه و بویراحمد از مشکلات مالی خود که به مطالبات مزدی و بیمه‌ای‌شان بازمی‌گردد، اشاره کرده و خواستار رسیدگی به اوضاع نابسامان شغلی و مزدی خود از سوی اعضای جدید شورای شهر شدند.

این کارگران که در حال حاضر با احتساب شهریور ماه ۶ ماه مزد معوقه طلبکارند، در ادامه گفتند: لازم است شورای شهر به معوقات کارگران توجه کرده و با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی و آسیب‌پذیری این قشر، پرداخت مطالبات آنان را به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی مورد پیگیری قرار دهد.

آن‌ها با بیان اینکه اعضای شورای شهر دهدشت به خواسته قانونی و مشکلات معیشتی کارگران اهمیتی نمی‌دهند، افزودند: ما کارگران چندین‌بار به دفاتر آنها مراجعه کرده‌ایم اما توجهی به مطالباتمان نکردند.

به گفته این کارگران؛ وصول مطالبات کارگران شهرداری دهدشت نیاز به پیگیری اعضای شورای شهر دارد. ما علاوه بر ۶ ماه حقوق معوقه هفت تا هشت ماه اضافه‌کاری طلبکاریم.

کارگران شهرداری دهدشت با بیان اینکه در شرایط فعلی، مدیران شهری باید منابع مالی خود را با الویت‌بندی هزینه کنند، گفتند: شهرداری هر ماه برای پرداخت حقوق به حدود ۱۹۰ کارگر شاغل در شهرداری حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان منابع مالی نیاز دارد که برای تامین این مبلغ دچار مشکل شده است.

کارگران واحد خدمات شهرداری دهدشت در ارتباط با انتخاب شهردار گفتند: متاسفانه اعضای شورای جدید برای انتخاب شهردار جلسه تشکیل نمی‌دهند و بلاتکلیفی شورای شهر باعث تعطیلی کمیسیون‌های شهرداری نیز شده و منابع داخلی هم عملا تعطیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز