خبرگزاری کار ایران

مصدومیت محیط‌بان منطقه حفاظت شده تنگه صیاد در درگیری با شکارچیان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۵۳۴

شکارچیان متخلف با مصدوم کردن محیط بان منطقه حفاظت شده تنگه صیاد در چهار محال بختیاری، متواری شدند.

به گزارش ایلنا، مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری گفت: حوالی ساعت ۱۶ عصر روز گذشته، ماموران محیط بانی تنگه صیاد حین کار گشت زنی با دو شکارچی متخلف با صورت های پوشانده برخورد می‌کنند که  با حرکت محیط‌بانان به سمت آنها، این افراد شروع به تیراندازی می‌کنند و متاسفانه یکی از محیط‌بانان از فاصله نزدیک مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و پای چپ وی زخمی می‌شود.

به گفته شهرام احمدی، پس از وقوع این حادثه محیط‌بان زخمی در مدت زمان کوتاهی با همکاری نیروهای اورژانس به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل شد و در حال حاضر حال عمومی این فرد مساعد است، اما برای خارج شدن ساچمه، محیط‌بان باید تحت درمان و عمل جراحی قرار بگیرد.

احمدی عنوان کرد: باتوجه به این موضوع که متخلفان صورت خود را پوشانده بودند، تاکنون هیچ یک از آن‌ها دستگیر نشده‌اند، اما اقدامات قضایی و انتظامی جهت شناسایی و دستگیری این افراد در حال انجام است.

مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه متخلفان این حادثه به دلیل داشتن پوشش صورت هنوز شناسایی نشد ه‌اند تصریح کرد: پیگیری قضایی ولانتظامی برای دستگیری آنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز