خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران شهرداری کوت عبدالله مقابل استانداری خوزستان/ چهار ماه بدون حقوق و چهار ماه بدون حق بیمه!

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۳۵۷

کارگران شهرداری کوت عبدالله با تجمع مقابل استانداری خوزستان، خواستار توجه به وضعیت ناگوار شغلی خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز (بیست و هفتم شهریور) کارگران پیمانکاری شهرداری کوت عبدالله، مقابل استانداری خوزستان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

این کارگران که ماههاست حقوق نگرفته‌اند، خواستار حمایت استانداری و مقامات استان از مطالبات خود شدند. یکی از حاضران در تجمع امرز می‌گوید: ما پشت هم فریاد می‌زنیم، استاندار حمایت حمایت؛ چراکه دیگر واقعاً خسته شدیم؛ به هرجا که فکرش را بکنید مراجعه کرده‌ایم؛ نه از شهرداری آبی برایمان گرم شد نه از شورای شهر جدید!

این کارگران چهار ماه است که دستمزد کامل نگرفته‌اند و حق بیمه آن‌ها نیز برای ماه‌های سه و چهار کامل رد نشده است؛ ضمن اینکه بخشی از مطالبات سال قبل را نیز هنوز دریافت نکرده‌اند.

شهرداری کوت عبدالله مدعی است؛ شهردار سابق و بدهی‌های انبوهی که به بار آورده، مسبب اصلی این اوضاع است اما کارگران می‌گوید: آیا خود مدیران می‌توانند چهار ماه بدون حقوق زندگی کنند؛ چرا حقوق حداقلی ما را نمی‌پردازند؟!

به گفته این کارگران، پیشتر وعده داده بودند که تا پایان هفته گذشته، حقوق برج ۳ و ۴ را کامل تسویه کنند و چون این اتفاق نیفتاده، کارگران امروز دست به دامان استانداری خوزستان شده‌اند؛ این کارگران انتظار دارند استاندار خوزستان به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان، دستور پرداخت سریع مطالبات مزدی کارگران پیمانکاری شهرداری را صادر کند.

شهرداری کوت عبدالله، حدود ۴۰۰ کارگر پیمانکاری دارد که در دو نوبت روزکار و شبکار مشغول به کار هستند؛ این کارگران ماه‌ها معوقات مزدی پرداخت نشده دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز