خبرگزاری کار ایران

سازمان بین‌المللی کار خواهان اشتغال پایدار است/ کارگران به حمایت همه‌جانبه نیاز دارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۷۰۳

سازمان بین‌المللی کار در گفتمان‌های خود بر ایجاد اشتغال پایدار تاکید می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از سازمان بین‌المللی کار، این نهاد بین‌المللی در گفتمان‌های خود، تاثیر کرونا بر روابط انسانی را مورد بررسی قرار می‌دهد. روزهای نخست پاندمی این ویروس، مذاکرات مدیران این سازمان بین‌المللی درباره تغییرات پیرامون روابط کار بود. این احتمال وجود دارد که مذاکرات و گفتمان در آینده در ارتباط با چگونگی ایجاد تحول شرایط کنونی باشد. 

نمایندگان اتحادیه‌های کارفرمایی و کارگری جهان فراخوان سازمان بین‌المللی کار را برای اقدام در جهت ایجاد تغییرات روابط کار و برون‌رفت از وضعیت موجود پذیرفته‌اند. کشورهای عضو این نهاد بین‌المللی مجاب هستند تا زمینه‌های بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی را فراهم کنند که این عوامل منجر به ایجاد اشتغال پایدار و حمایت‌های اجتماعی فراگیر می‌شود. 

کارگران و کارفرمایان نیاز به حمایت همه‌جانبه دارند تا زمینه دستیابی به اشتغال پایدار محقق شود. انسجام و هماهنگی پیرامون سیاست‌ها و استراتژی‌ها در عرصه بین‌المللی و سرمایه‌گذاری روی نیروی انسانی نه تنها موجب مهارت نیروی انسانی می‌شود بلکه زمینه کار شایسته را گسترش می‌دهد. 

هدف از سرمایه‌گذاری در عرصه جهانی ایجاد فضای لازم برای کشورهای فقیر است تا شرایط دستیابی به اهداف سازمان بین‌المللی کار درباره اشتغال پایدار فراهم شود. این نهاد بین‌المللی درنظر دارد،  شرایط کار پایدار تا پایان سال 2030 میسر شود. توسعه جهانی با رویکرد برنامه‌های انسان محور از دیگر برنامه‌های فعالان حقوق کارگری در عرصه جهان است. چه در آغاز طلوع جدید توسعه بشری چه در وضعیت کنونی، دسترسی به این اهداف سخت و زمان‌بر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز