خبرگزاری کار ایران

انتظار بی‌سرانجام ۴۰۰ کارگر شهرداری کوت عبدالله/ حقوق علی‌الحساب و بیمه نصفه نیمه نمی‌خواهیم!

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۴۶۶

کارگران شهرداری کوت عبدالله همچنان در انتظار دریافت معوقات مزدی خود هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ۴۰۰ کارگر شهرداری کوت عبدالله که پیمانکاری و شاملِ کارگران رفت و روبِ روزکار و حمل زباله شبکار هستند، مدتهاست که حقوق کامل نگرفته‌اند.

این کارگران که از سال قبل معوقات مزدی دارند، می‌گویند: حق بیمه ما برای برج چهار، ده روز و برای برج سه، ۲۳ روز رد شده و می‌خواستند حقوق ما را نیز به صورت علی‌الحساب، به همین میزان بپردازند که قبول نکردیم.

آن‌ها از شورای شهر جدید توقع دارند؛ دستمزد کارگران کامل و به موقع پرداخت شود و حق بیمه نیز کامل به حساب تامین اجتماعی واریز گردد.

یکی از این کارگران می‌گوید: دو ماه کار می‌کنیم اما به اندازه یک ماه کامل به ما حقوق و مزایا نمی‌پردازند. دیگر از این وضع به ستوه آمده‌ایم؛ به هرجا که فکر کنید مراجعه کرده‌ایم اما نتیجه‌ای نداشته است.

این کارگران می‌گویند: براساس وعده‌هایی که به ما داده‌اند انتظار داریم تا آخر هفته بعد، حقوق برج ۳ و ۴ کامل به حسابمان واریز شود؛ ما از برج ۳ حقوق نگرفته‌ایم و انگار برایشان مهم نیست که چطور امور زندگی خود را در این گرانی و تورم مدیریت می‌کنیم.

این کارگران توقع دارند بعد از پرداخت معوقات خرداد و تیر، باقی مطالبات مزدی آن‌ها از جمله دستمزد مرداد و شهریور و معوقات مزدی سال گذشته پرداخت شود؛ آنها می‌گویند باید معوقات بیمه‌ای‌شان نیز به حساب تامین اجتماعی واریز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز