خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت حسن صادقی درپی درگذشت حسین طباطبایی/ همرزم با وفا و یار دیرین‌مان به دیارباقی شتافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۲۷۳

حسن صادقی ( معاون دبیرکل خانه کارگر) با انتشار پیامی درگذشت حجت الاسلام سیدحسین طباطبایی (مسئول سابق تبلیغات خانه کارگر و فعال کارگری) را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، در متن پیام تسلیت رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری آمده است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

 کلُّ مَنْ عَلی‌ها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

 همرزم با وفا و یار دیرین‌مان مرحوم مغفور حجت الاسلام سیدحسین طباطبایی از بین ما رخت بربست و روحشان به دیار باقی شتافت. چقدر سخت است هر روز نظاره‌گر از دست دادن دوستان و همسنگران در اثر ابتلا به کرونا باشیم. آن مرحوم نه تنها امروز بلکه از سال‌ها پیش که در واحد تبلیغات خانه کارگر مشغول به خدمت‌رسانی به قشر زحمتکش کارگری بود، تعصب نسبت به مسائل کارگری و موضوعات جاری نظام و انقلاب در روح، جسم و نگاه او موج میزد. او که همواره با صدای رسا، منافع کارگران را سر می‌داد، امروز ناباورانه خاموش شد و به دیار ابدی شتافت. امروز خانه کارگر مرحوم سیدحسین طباطباییِ خود را که همانا خادم جامعه کارگری بود را از دست داد و جای خالی‌اش را زین پس باید در باور و تصورمان بگنجانیم و روزانه خاطراتش را ذهن خود مرور کنیم. خاطرات مربوط به حوزه‌های مختلف کاری در تشکیلات از جمله سفر به استان‌های مختلف جهت افتتاح شعب خانه کارگر و حضوری فعال در مراسمات عزاداری ایام محرم الحرام. خدایش رحمت کند که همواره اصل را بر رضای خدا دانست و امروز خود راضی بر رضای حق شد. 

ضایعه رحلت اندیشمند، تربیت یافته مکتب قرآن و استاد علم و ادب مرحوم مغفور حجت الاسلام سیدحسین طباطبایی را به خاندان نجیب و شریف آن مرحوم تسلیت عرض نموده و برای آن مهاجر الی الله آرامش در جوار حضرت دوست و حشر با اولیاء گِرامش را از خدای بزرگ آرزومندم و باور دارم که جایگاه برین آن یار سفر کرده منزلتی است رفیع در درگاه الهی و هجرت آسمانی‌اش شکوه و درخشش آفتاب دیگری است. 

روحش شاد و قرین رحمت بی‌انتهای الهی باد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز