خبرگزاری کار ایران

انتقاد دبیرکل کنفدراسیون بین‌المللی اتحادیه‌های کارگری به واکسیناسیون کشورهای فقیر

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۰۳۲

دبیرکل کنفدراسیون بین‌المللی اتحادیه‌های کارگری به روند واکسیناسیون کشورهای فقیر انتقاداتی وارد کرد. او معتقد است، این موضوع بر معیشت تاثیر می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از کنفدراسیون بین‌المللی اتحادیه‌های کارگری، این اتحادیه جهانی نسبت به روند واکسیانسیون کشورهای فقیر انتقاداتی وارد کرده است. اعضای کنفدراسیون بین‌المللی اتحادیه‌های کارگری باور دارند که این موضوع تهدیدی برای معیشت کارگران به حساب می‌آید. سازمان بهداشت جهانی درگزارشی نوشت: حدود ۸۰ درصد از مردم کشورهای پردرآمد یا متوسط درآمد به بالا، واکسینه‌ شده‌اند. 

«شارون بارو» (دبیرکل کنفدراسیون بین‌المللی اتحادیه‌های کارگری) با انتقاد از روند واکسیناسیون در جهان توضیح داد: روند واکسیناسیون در جهان یک شکست بزرگ بزرگ محسوب می‌شود زیرا کشورهایی که درآمد مناسب ندارند یا فقیر هستند با بحران واکسن روبرو هستند. کارگرانی که در این کشوره ا اشتغال دارند با بحران معیشت روبرو هستند. همچنین این احتمال وجود دارد که ویروس جهش‌یافته این بیماری مرگبار جهان را دربرگیرد. 

به گفته این فعال کارگری، جهان گرفتار یک بی‌عدالتی سرسام‌آور است. محدودیت‌های واکسیناسیون عمومی در کشورها باید به سرعت مرتفع شود. کشورهای ثرتمند می‌تواند در این زمینه به کشورهای توسعه نیافته کمک کنند. علاوه بر این، باید تجهیزات پزشکی بیشتری در اختیار تمامی کشورهای فقیر قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز