خبرگزاری کار ایران

امیدواری برای حل مشکلات ایثارگران مخابرات/ آیا ماه‌های آینده «تبدیل وضعیت» اجرایی می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۷۶۴

ایثارگران مخابرات می‌گویند: امیدواریم نتایج یک جلسه، به تسریع تبدیل وضعیت بیانجامد.

ایثارگران شرکتی مخابرات در تماس با خبرنگار ایلنا، از رایزنی‌ها برای حل مشکلات و اجرایی شدن تبدیل وضعیت خبر دادند.

تبدیل وضعیت ایثارگران شرکتی به رسمی، یک الزام قانونی است که تا امروز مخابرات به آن تمکین نکرده است اما روز گذشته (بیست و دوم شهریور) جلسه امیرآبادی فراهانی (رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس) با مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران برای بررسی میزان پیشرفت اجرای قانون تبدیل وضعیت نیروها در این سازمان برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد، مدیرعامل مخابرات در خصوص اجرای قانون تبدیل وضعیت نیروهای مخابرات اقدام لازم را انجام دهد. از سوی دیگر مخابرات دو پیشنهاد خود برای حل مشکلات این سازمان را ارائه و رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی آن را از طریق دولت و مجلس پیگیری کند.

ایثارگران امیدوارند این نشست خروجی قابل قبول داشته باشد و در ماه‌های پیش‌رو، تبدیل وضعیت ایثارگران مخابرات تحقق یابد.

ایثارگران مخابرات در هفته گذشته، دو روز تجمع اعتراضی برگزار کردند؛ آن‌ها معتقدند وقتی در سایر نهادها ایثارگران تبدیل وضعیت شده‌اند، چرا در مخابرات به این الزام قانونی عمل نشود؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز