خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری «کوت عبدالله» همچنان در انتظار دریافت معوقات/ تمام امیدمان به شورای شهر جدید است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۱۷۹

هنوز معوقات مزدی کارگران شهرداری کوت عبدالله پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به نظر می‌رسد تسویه حساب کامل برای چند صد کارگر پیمانکاری شهرداری کوت عبدالله دیگر تبدیل به یک رویا شده است. این کارگران که مطالبات مزدی سال گذشته خود را هنوز دریافت نکرده‌اند، برای چند ماه از سال جدید نیز مبالغی به عنوان علی‌الحساب گرفته‌اند و می‌گویند: واقعاً نمی‌دانیم چه زمانی با ما تسویه حساب می‌کنند. 

یکی از کارگران این شهرداری در استان خوزستان در ارتباط با میزان معوقات مزدی خود گفت: برج ۱۱ و ۱۲ سال قبل به همراه برج ۱ و ۲ سال جدید را هنوز طلبکاریم؛ بخشی از معوقات سال گذشته را دریافت کردیم اما در انتظار دریافت بقیه معوقات مزدی خود هستیم. 

این کارگر با بیان اینکه در سال جاری بارها به مقامات شهری مراجعه کردیم و خواستار به روز شدن پرداخت‌ها شدیم، افزود: امیدمان به شورای شهر جدید است که کار خود را به تازگی آغاز کرده؛ امیدواریم این شورای شهر با نظارت بر مجموعه شهرداری، کاری کند که پرداخت حقوق و معوقات مزدی ما مرتب شود. 

به گفته این کارگر، کار نظافت و پاکبانی و پارکبانی، تعطیل بردار نیست و باید برای آسایش مردم هر روز بدون وقفه کار کنیم اما وقتی پای پرداخت حقوق و مزایای مزدی می‌رسد، مدام به ما می‌گویند نداریم و باید بازهم صبر کنید! 

خواسته اصلی کارگران شهرداری کوت عبدالله، پرداخت به موقع دستمزدهاست، آن‌ها می‌گویند: وقتی عیدی پایان سال را سال بعد بگیریم یا دستمزد ما یک را ماه چهار دریافت کنیم، نظم زندگی ما کامل به هم می‌ریزد؛ ضمن اینکه حق بیمه ما را نیز به موقع و مرتب پرداخت نمی‌کنند و گاهاً در دریافت خدمات درمانی با مشکل مواجه می‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز