خبرگزاری کار ایران

تجمع چهار روزه پذیرفته‌نشدگان آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی بی‌نتیجه خاتمه یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۱۹۱

تجمع چهار روزه پذیرفته‌نشدگان آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی مقابل ساختمان مجلس ووزارت آموزش و پرورش خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پذیرفته‌نشدگان آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی که از صبح روز شنبه (۱۳ شهریور ماه) با سفر به تهران در مقابل ساختمان مجلس و وزارت آموزش وپرورش تجمع کرده بودند، عصر روز گذشته بدون نتیجه عازم شهرشان شدند.

یکی از این آموزشیاران که همراه با همکاران خود در این اجتماعی صنفی شرکت داشته‌، گفت: حدود سه هزار نفر هستیم که پس از ۱۰ تا ۱۵ سال فعالیت شغلی در نقاط محروم کشور به عنوان آموزشیار و آموزش‌دهنده نهضت سوادآموزی، بعد از پذیرش نشدن در آزمون استخدامی یکم مرداد ماه شغلمان را از دست داده‌ایم.

پذیرفته‌نشدگان آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی با بیان اینکه در تجمع چهار روز اخیر نمایندگان مجلس هیچ پاسخ قانع‌کننده‌ای به آموزشیاران و آموزش‌دهندگان معترض ندادند، در ادامه افزودند: جدا از بی‌توجهی نمایندگان مجلس، مسئولان وزارتخانه آموزش و پرورش و نهاد ریاست جمهوری که متولی پیگیری وضعیت شغلی و معیشتی مردم از جمله آموزشیاران نهضت سواد هستند، هیچ واکنشی از خود نشان ندادند.

طبق اظهارات یکی از آموزشیاران، در جریان این تجمع، ازسوی تعدادی از نمایندگان مجلس با آن‌ها صحبت شد و درنهایت جواب قانع کننده‌ای داده نشد.

وی افزود: در سومین و چهارمین روز از تجمع جمعی از همکاران حق تدریسی هم به تجمع صنفی ما اضافه شده و ما را همراهی کردند. آنچه باعث ناراحتی ما از مسئولان بویژه نمایندگان مجلس شد، بی‌توجهی به وضعیت شغلی و معیشتی ما بود. بنابراین چاره‌ای جز خاتمه دادن به اعتراض صنفی خود بعد از چهار روز سرگردانی در خیابانهای تهران نداشتیم و عصر روز گذشته به شهرستانهای خود بازگشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز