خبرگزاری کار ایران

آموزشیاران نهضت سوادآموزی دیشب را در خیابان به صبح رساندند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۲۹۵

جمعی ازپذیرفته نشدگان آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی برای سومین روز متوالی در تهران مقابل ساختمان مجلس تجمع کردند.

یکی از آموزشیاران نهضت سوادآموز که نخواست نامش فاش شود، به خبرنگار ایلنا گفت: در ادامه تجمع دو روز گذشته، شمار زیادی شب گذشته را در خیابان سپری کردند و صبح امروز با طلوع آفتاب به تجمع اعتراضی‌شان ادامه دادند.

وی ادامه داد: آموزشیاران نهضت سوادآموزی که تعدادی زیادی از آن‌ها را زنان سرپرست خانوار و مردانی هستند که بدور از خانواده سال‌ها عمر خود را برای ارتقای فرهنگ و آموزش مردم مناطق محروم و دورافتاده گذاشته‌اند، با تجمع در مقابل ساختمان مجلس تلاش می‌کنند صدای اعتراض و مظلومیت را به گوش نمایندگان مجلس برسانند.

پذیرفته نشدگان آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی از صبح شنبه (۱۳ شهریور ماه) برای پیگیری وضعیت شغلی و تبعیضی که در حقشان در مقایسه با سایر گروهای آموزشی در حقشان شده، مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش و ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کرده‌اند.

بنا به اظهارات معترضان، نمایندگان مجلس پیش‌تر وعده جذب همه آموزشیاران را در آزمون یکم مرداد ماه داده بودند که عملی نشد و در حال حاضر سه هزار آموزشیار نهضتی منتظر مشخص شدن وضعیت شغلیشان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز