خبرگزاری کار ایران

در برنامه‌ای با حضور وزیر کار اعلام شد؛

عرضه سهام تعاونی‌ها در بورس/ نیمی از بنگاه‌های تعاونی تعطیل هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۰۸۰

در برنامه‌ای با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر عرضه سهام تعاونی‌ها در بورس تاکید شد.

به گزارش ایلنا، حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهمن عبداللهی، رئیس اتاق تعاون ایران، به مناسبت هفته تعاون، در یک گفتگوی رادیویی شرکت کردند. 

وزیر کار، گفت: در سالهای اخیر بی‌مهری‌های بسیاری نسبت به بخش مردمی تعاون شده که در کاهش اعتماد عمومی تاثیرگذار بوده است اما برنامه ما در وزارت تعاون، اجرای سند توسعه تعاون، توسعه و ترویج فرهنگ تعاونی، تسهیل و توسعه فعالیت کسب و کارها در حوزه تعاونی، کمک به بهبود وضع تعاونی‌ها، تامین مالی، اصلاح ساختارها و افزایش تمایل و جلب اعتماد مردم به تعاونی‌ها خواهد بود. 

رئیس اتاق تعاون ایران نیز در بخش دیگری از این گفت وگو، توسعه بخش تعاون را موجب افزایش سطح اشتغال، توزیع عادلانه ثروت، کمک به مناطق محروم و کم برخوردار و تحقق عدالت اجتماعی دانست و احیا و اجرای قوانین بر زمین مانده بخش تعاون را خواستار شد. 

عبدالهی از عرضه سهام تعاونی‌ها در بورس به عنوان راهکار پیشنهادی برای جذب سرمایه‌های مردمی یاد کرد که در خودکفایی و تامین سرمایه تعاونی‌ها نقش بسزایی دارد. 

وی در عین حال به تعطیلی نیمی از بنگاه‌های تعاونی، اشاره و خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است در مقطع کنونی افزایش تعداد تعاونی‌ها و آمار کمّی آن‌ها مطرح نیست بلکه حمایت و اعتمادسازی از تعاونی‌های موجود حائز اهمیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز