خبرگزاری کار ایران

تبریک رییس هیات مدیره اتحادیه تعاونی‌های صنفی استادکاران و کارگران ساختمانی کشور برای هفته تعاون

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۶۲۱

رییس هیات مدیره اتحادیه تعاونی‌های صنفی استادکاران و کارگران ساختمانی سراسر کشور طی پیامی فرارسیدن هفته تعاون را به تعاونگران تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، اسعد صالحی، طی پیامی فرارسیدن هفته تعاون را به تعاونگران تبریک گفت.

متن پیام رییس هیات مدیره اتحادیه تعاونی‌های صنفی استادکاران و کارگران ساختمانی سراسر کشور بدین شرح است:

روز جهانی تعاون، فرصت مغتنمی برای بازگویی جایگاه برجسته الگوی بین المللی تعاون و نظام کسب وکارهای تعاونی و نقش ویژه آن‌ها در مردمی‌سازی اقتصاد، ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی مهارت آموخته و کارآزموده کارآفرین یا جویای کار در راستای پاسخگویی به نیازهای مشترک از طریق تجمیع دارایی‌های کوچک و سرمایه‌های خرد با رویکرد توانمندسازی جوامع محلی است.

اسعد صالحی در این پیام ضمن گرامیداشت روز جهانی تعاون و آرزوی توفیقات مستمر و مداوم برای تعاونگران کارآفرین و مروجان فرهنگ یاریگری اقتصادی و کارآفرینی جمعی، بلاخص تعاونی‌های تامین نیاز صنفی استادکاران و کارگران ساختمانی سراسر کشور، افزود: باتوجه به شروع دولت مردمی و خدمتگزار و انتخاب بجا و شایسته وزیر محترم تعاون کار ورفاه اجتماعی انشالله که تعاونی‌ها بتوانند خدمات شایسته‌ای به کارگران عزیز و زحمتکش ساختمانی در سراسر کشور ارائه نمایند.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به تفاهم نامه سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و اتحادیه تعاونیهای کارگران قدمهای موثری در ارائه آموزش‌ها و ارتقامهارت و آموزشهای ایمنی آن‌ها برداشته خواهد شد.

به گفته صالحی؛ اتحادیه کشور با ترکیبی از افراددلسوز و ساعی در خدمت به این قشر محترم تشکیل ودر مدت فعالیت خود خدمات چشمگیری ارائه نموده است و در هفته‌های آتی با افتتاح دفاتر و معاونت‌های عملیاتی و اجرایی خود طرح‌های خدماتی خود را اجرایی خواهد نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز