خبرگزاری کار ایران

نخستین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای صنعت ساختمان تاسیس می‌شود/ تسهیل در تمدید گواهینامه‌های مهارت فنی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۸۲۸

مدیر عامل شرکت تعاونی صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی شهرستان شهریار از تاسیس و افتتاح نخستین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در حوزه صنعت ساختمان، در این شهرستان خبر داد.

نوروز علیزاده به خبرنگار ایلنا گفت: تاسیس نخستین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در حوزه صنعت ساختمان در راستای ارتقای دانش و مهارت شاغلین حوزه صنعت ساختمان و تسهیل در روند آموزش و دریافت گواهینامه‌های مهارت فنی کلیه رشته‌های تخصصی این حوزه انجام می‌شود.

او افزود: بزودی با صدور اولین مجوز آموزشگاه آزاد مهارت فنی وابسته به تعاونی صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی در شهرستان شهریار شاهد تحولات اساسی در حوزه کیفی‌سازی ساخت و سازها با ارتقاء مهارت کارگران ساختمانی خواهیم بود.

وی همچنین به عنوان نماینده این صنف از تسهیل در تمدید گواهینامه‌های مهارت فنی کارگران صنعت ساختمان و نظام‌مند شدن آزمونهای این حوزه در همه حرفه‌های زیر مجموعه خبر داد و افزود: بر اساس تفاهم‌نامه منعقده‌ی اتحادیه تعاونی‌ها با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، در جهت ساماندهی و نظام‌مند کردن خدمات دهی به کارگران ساختمانی از جمله ارتقای درجه گواهینامه‌های مهارتی جهت تمدید کارت‌های مهارت فنی و پیگیری الزام به‌کارگیری کارگران در پروژه‌های عمرانی، با اجرایی شدن مفاد این تفاهم نامه با همکاری پرسنل زحمتکش مرکز فنی و حرفه‌ای شهریار دیگر نیازی به حضور در مراکز تهران نخواهد بود.

علیزاده در پایان از حسن همکاری رئیس اداره آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان شهریار و مسئول صنعت ساختمان این اداره در برگزاری برگزاری جلسات مختلف و برنامه‌ریزی آزمون‌های صنعت ساختمان شهرستان شهریار تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز