خبرگزاری کار ایران

۱۱ کارگاه جدید در مراکز آموزش دولتی فنی و حرفه‌ای قزوین ایجاد شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۶۱۳

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قزوین گفت: ۱۱ کارگاه جدید با هدف توسعه مهارت آفرینی طی ۲ سال گذشته در مراکز آموزش دولتی فنی و حرفه‌ای استان ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان قزوین، محسن مددی افزود: در این کارگاه‌ها رشته‌های مختلف کشاورزی، تراشکاری، UPVC، ریخته گری، کیف و کفش و تعمیرات موتورسیکلت از سوی مربیان مجرب فنی و حرفه‌ای به مهارت جویان آموزش داده می‌شود. 

وی اظهارداشت: در مدت یاد شده همچنین ۱۰ آموزشگاه جدید آزاد فنی و حرفه‌ای در استان قزوین راه اندازی شده که در آن‌ها ۶ رشته جدید به مهارت جویان آموزش داده می‌شود. 

وی ادامه داد: سیاست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کمک به توسعه آموزشگاه‌های آزاد و ایجاد رشته‌های جدید مهارتی مبتنی بر نیاز بازار کار است. 

مددی افزود: در کنار توسعه آموزشگاه‌های آزاد ایجاد مراکز آموزشی جوار کارگاهی با هدف ارایه آموزش‌های مهارتی در محیط واقعی کار نیز با جدیت دنبال می‌شود و به همین ترتیب با رایزنی با فعالان بخش خصوصی و کارآفرینان و صنعتگران به دنبال ایجاد این مراکز در صنایع و کارخانجات قزوین هستم. 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین با بیان اینکه تاکنون ۲۲ مرکز آموزش مهارتی جوار کارگاهی در استان راه اندازی شده است، اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده به زودی تعداد این مراکز به ۳۰ مورد افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز