خبرگزاری کار ایران

اعلام برگزیدگان نخستین دوره جشنواره عکس کارا

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۶۴۶

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی از پایان کار نخستین دوره جشنواره عکس کارا با موضوع کار، اشتغال و ایمنی در محیط و اعلام برگزیدگان در بخش‌های مختلف خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حامد شمس افزود: سطح برگزاری نخستین دوره جشنواره مطلوب و رضایت‌بخش بود و کیفیت آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره از ظرفیت مهم عکاسی ایران در این حوزه نشان داشت. 

وی گفت: محمود کلاری، سیف‌الله صمدیان، رضا معطریان، مریم زندی و رعنا جوادی اعضای هیات داوران این جشنواره طی فرآیندی حرفه‌ای عکس‌های برتر را انتخاب کردند. 

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در بخش تک عکس آزاد جمشید فرجوند حائز رتبه نخست را کسب و ابراهیم عرب بیگی و حامد بادامی به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند. 

شمس افزود: هیات داوران در این بخش آثار سید علی حسینی فر، علیرضا قاسم‌زاده و علیرضا رحمانی را شایسته تقدیر دانست. 

وی اضافه کرد: در بخش مجموعه عکس آزاد عنوان نخست به مهدی محبی‌پور تعلق گرفت و امیر قیومی و آذین حقیقی حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند. 

شمس ادامه داد: هیات داوران جشنواره در این بخش آٍثار علی اصغر یوسفی٬ ابراهیم علیپور و امیر مسعود عربشاهی را شایسته تقدیر دانست. 

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در بخش تک عکس ویژه (ایمنی در محیط کار) هیات داوران جایزه نخست را به سید علی حسینی‌فر تقدیم کرد و نوید مفیدی احمدی و خانم مهدیه غفوریان به ترتیب حائز رتبهّهای دوم و سوم شدند. 

شمس گفت: هیات داوران اثر محمد مهیمنی را شایسته تقدیر دانست و در بخش مجموعه عکس ویژه (ایمنی در محیط کار) هایت داوران جشنواره جایزه نخست را به سرکار خانم بهار شقایق تقدیم کرد و آًقایان عرفان کوچاری و احمد معینی جم رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند. 

وی خاطرنشان کرد: همچنین هیات داوران جشنواره در بررسی آثار مرتبط با پاندمی کرونا٬ جایزه ویژه خود در بخش تک عکس را به آًقای امین نظری و در بخش مجموعه عکس به آًقای محمد رضایی اهدا کردند. هیات داوران در این بخش اثر آًقای هادی زند را شایسته تقدیر دانستند. 

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: آثار راه یافته به بخش نهایی جشنواره عکس کارا در قالب کتابی از سوی وزارت تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی منتشر شده است. 

شمس گفت: بانک رفاه کارگران و شرکت بیمه ملت حامیان مالی برگزار نخستین دوره جشنواره عکس کارا بودند و مهدی قاسمی عکاس سرشناس ایرانی دبیری این دوره از جشنواره را برعهده داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز