خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران شهرداری امیدیه به روند نامشخص پرداخت مطالبات

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۶۳۵

اعتراض جمعی از کارگران شهرداری امیدیه که در واکنش به بی‌توجهی مسئولان به وضعیت پرداخت نشدن مطالبات مزدی از دیروز آغاز شده بود، امروز نیز ادامه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فعالان کارگری شهر امیدیه در استان خوزستان با اعلام خبر اعتراض کارگران خدماتی و پاکبان شهرداری امیدیه مقابل ساختمان فرمانداری گفتند: امروز یکشنبه (هفتم شهریورماه) دومین روزی است که کارگران در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات صنفی‌شان، دست به اعتراض زدند.

به گفته‌ی کارگران، در حال حاضر جدا از ۴ ماه حقوق معوقه، به دلیل تعلل دو ماهه اعضای منتخب شورای شهر در انتخاب شهردار جدید وضعیت شغلی آنها مشخص نیست.

کارگران گفتند: شهرداری و سایر مسئولان به پرداخت مطالبات کارگران پیمانکاری اهمیت نمی‌دهند. این درحالی است که شب گذشته نیز شماری از همکاران خدماتی شیفت شب در اعتراض به وضعیت موجود تجمع صنفی برپا کردند.

آن‌ها با بیان اینکه تاخیر در پرداخت حقوق‌ها، کارگران شهرداری را به تنگنا کشانده است، افزودند: طی روزهای گذشته از سوی کارگران پیگیری‌هایی صورت گرفت و صحبتهایی هم با مسئولان شهری انجام شد ولی هیچ نتیجه‌ای نداشت. صبح امروز نیز فرماندار شهرستان امیدیه در جمع کارگران معترض حاضر شد و اعلام کرد که تنها امید وی پرداخت عوارض آلایندگی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری بود که آن هم علارغم تماس‌های مکرر هنوز به نتیجه نرسید‌ه است.

آن‌ها در پایان افزودند: مسئولان شهرستان باید بدانند که خواسته‌های کارگران شهرداری هم صنفی‌ست و هم قانونی و اگر به این خواسته‌ها ترتیب اثر داده نشود، مشکلات کارگران حادتر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز