خبرگزاری کار ایران

کارگران پیمانکاری ارکان ثالث وزارت نفت مطرح کردند؛

موضوع «حذف شرکت‌های پیمانکاری» قبل از دادن رای اعتماد به وزیر پیشنهادی نفت مشخص شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۹۶۵

کارگران پیمانکاری ارکان ثالث وزارت نفت خواستار پیگیری موضوع حذف پیمانکاران از وزارت نفت قبل از دادن رای اعتماد به وزیر نفت شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران پیمانکاری ارکان ثالث وزارت نفت اعلام کردند: باید تکلیف موضوع حذف شرکت‌های پیمانکاری از وزارت نفت قبل از دادن رای اعتماد به وزیر نفت مشخص شود؛ ما انتظار داریم نمایندگان مجلس طبق وعده‌های انتخاباتی ابتدا به سراغ مطالبات نیروی کارشرکتی صنعت نفت و بعد به سراغ مسائل جانبی بروند.

به گفته کارگران ارکان ثالث؛ قریب به یکصد و پنج هزار نفر به صورت شرکتی (ارکان ثالث حجمی و غیرحجمی) در شرکت‌های دولتی تابعه وزارت نفت اعم از شرکت گاز، نفت، حفاری، پالایش، پخش فرآورده‌های نفتی مشغول کار هستند که در خواست یکصدای همه آن‌ها خروج شرکتهای پیمانکاری و عقد قرارداد مستقیم با وزارت نفت است.

آن‌ها با انتقاد از عملکرد برخی نمایندگان برای تحقق مطالبات کارگران شرکتی صنعت نفت اظهار داشت: موضوع خروج پیمانکاران ازصنعت نفت چندین سال است که وعده انتخاباتی برخی نمایندگان در مناطق نفت‌خیز جنوب کشور بویژه در شهرستان آبادان شده اما تاکنون هیچ کاری برای اجرای این مطالبه بحق کارگران انجام نشده است.

کارگران پیمانکاری ارکان ثالث وزارت نفت با بیان اینکه اخیر ا سه نماینده منتخب مردم شهرستان آبادان با جواد اوجی وزیر پیشنهادی نفت جلسه برگزار کرده‌اند، افزودند: متاسفانه در این جلسه چندساعته علارغم انتظار کارگران شرکتی صنعت نفت هیچ صحبتی در خصوص موضوع مطالبه‌گری کارگران شرکتی ارکان ثالث برای خروج پیمانکاران نکرده‌اند.

کارگران و کارکنان ارکان ثالث وزارت نفت در خاتمه معتقد هستند راهکارهایی برای خروج از بحران امنیت شغلی و ایجاد رضایت میان کارگران و کارکنان شرکتی نفت وجود دارد که با درایت و نگاه کارشناسانه نمایندگان مجلس در خصوص برنامه‌های ارئه شده وزیر پیشنهادی نفت حل شدنی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز