خبرگزاری کار ایران

پرداخت بخشی از مطالبات کارگران شهرداری کوت عبدالله بعد از چندین روز اعتراض صنفی/ هنوز هم معوقات داریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۰۵۱

کارگران شهرداری کوت عبدالله از واریز بخشی از معوقات مزدی خود خبر دادند.

کارگران شهرداری کوت عبدالله در تماس با خبرنگار ایلنا، از خاتمه اعتراض صنفی و واریز بخشی از معوقات مزدی خود خبر دادند.

به گفته آن‌ها، کارفرما حقوق دو برج سال قبل را به حساب‌شان واریز کرده است اما هنوز مابه‌التفاوت ماههای یازده و ودوازده سال پیش، عیدی و سنوات و مابه‌التفاوت چند ماه از سال جاری را کارگران طلب دارند.

این کارگران می‌گویند: با تغییر پیمانکار، هیچ تغییری در شرایط مزد و حقوق ما صورت نداده است و علیرغم تلاش همه افرادی که با ما همکاری کردند و قول‌های مجموعه شهرداری، هنوز موفق به دریافت همه مطالبات مزدی خود نشده ایم. با اینهمه، با پرداخت بخشی از مطالبات به سر کار بازگشته‌ایم.

کارگران شهرداری کوت عبدالله با انتقاد از پرداخت علی الحساب دستمزدها می‌گویند: سنت بدی در شهرداری به وجود آمده که پیمانکاران حقوق کارگران را کامل نمی‌پردازند بلکه بعد از مدت‌ها تاخیر و انتظار، مبلغی را به عنوان علی الحساب به حساب هر کارگر واریز می‌کنند؛ یکی از مهم‌ترین خواسته‌های ما پرداخت کامل مزد و مزایا پایان هر ماه است. چرا در روزهای پایانی پنجمین ماه از سال، باید منتظر پرداخت عیدی سال قبل باشیم؟!

در عین حال این کارگران انتظار دارند گفتگوها و رایزنی‌ها با مقامات مربوطه به نتیجه برسد و در همین روزهای پیش رو، تمام معوقات مزدی تسویه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز