خبرگزاری کار ایران

یک نماینده مجلس مطرح کرد؛

​عبدالملکی تمام شاخص‌های مورد توجه مجلس را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۵۷۰

بهروز محبی نجم‌آبادی در دیدار تشکل‌های کارگری با وزیر پیشنهادی کار دولت سیزدهم گفت: حجت اله عبدالملکی تمام شاخص‌های مورد توجه مجلس را دارد.

به گزارش ایلنا، تشکل های کارگری و کارفرمایی روز یکشنبه (24 مرداد) با حجت اله عبدالملکی وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم دیدار کردند. بهروز مجبی نجم‌آبادی (نماینده سبزوار در مجلس) نیز در این دیدار حضور داشت.

محبی در این مراسم  گفت: حجت اله عبدالملکی تمام شاخص‌های مورد توجه مجلس را داراست. سه شاخص با اهمیت مورد توجه مجلس شورای اسلامی قرار دارد. اولین شاخص بحث نیروی علمی و پژوهشی و و درک صحیح از مفاهیم علمی به روز، دومین شاخص انقلابی‌گری و جهادی‌گری و درستکاری و سومین شاخص سوابق اجرایی و تسلط بر شیوه مدیریت است. 

وی افزود: حجت اله عبدالمکی وضعیت علمی خوبی داشته و در حوزه اقتصاد تسلط کافی را دارا بوده و نیرویی است که بحث انقلابی بودن و جهادی بودن او کاملا روشن است و سوابق این فرد در خصوص اشتغالزایی در مدت فعالیت خود در کمیته امداد امام (ره) و بحث اقتصاد مقاومتی گواه بر این است که میتواند این مسئولیت سنگین را بر عهده بگیرد. 

این نماینده مجلس تصریح کرد: عبدالملکی با چنین تفکر خلاقی که در بحث اجتماعی و شیوه مواجه با آن‌ها و سیاست‌گذاری در حوزه اشتغال دارد از پس این مسئولیت بزرگ بر خواهد آمد. 

وی در تشریح این که رییسی با انتخاب خاندوزی در وزارت اقتصاد و فاطمی امین در وزارت صنعت در راستای تشکیل مجموعه‌ای اقتصادی فرهنگی با محور تحول آفرینی در بدنه دولت قدم برداشته بیان کرد: کسی که بتواد فهم درستی از مسائل مربوط به موضوع را داشته باشد قطعا با معاونین قدرتمندی که در کنار خود خواهد داشت برای حل مسائل توفیقاتی خواهد داشت و قطعا این مجموعه‌ها باید با هم هماهنگ باشند. 

نجم آبادی ادامه داد: عدم هماهنگی و همراهی تیم اقتصادی با رییس جمهوری در دولت قبلی مشکلاتی را به وجود می‌آورد که بعضی شاخص‌های اقتصادی کشور را دچار تغییرات معناداری خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز