خبرگزاری کار ایران

یک ماه از معوقات مزدی کارگران شهرداری رودبار پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۲۹۶

شهرداری رودبار در استان گیلان یک ماه از معوقات مزدی کارگران مجموعه شهری را پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران شهرداری رودبار گفتند که صبح امروز یکشنبه (۲۴ مرداد ماه) بعد از ماه‌ها پیگیری صنفی، معادل یک ماه از معوقات مزدی خود را دریافت کردند.

این کارگران درباره سرنوشت دیگر مطالبات خود می‌گویند: در حال حاضر به غیر از یک ماه معوقات مزدی پرداخت شده که مشخص نیست مربوط به اسفند سال گذشته یا فروردین سال جاری است، حدود ۴ تا ۵ ماه دیگر طلبکاریم.

کارگران شهرداری رودبار می‌گویند: علاوه بر دستمزد پرداخت نشده، مزایای مزدی معوق نیز داریم و همچنین نگران افزایش مطالباتمان در ماه‌های آینده هستیم. مدیریت شهری رودبار هنوز تمهیدات قابل قبولی برای پرداخت مطالبات کارگران انجام نداده و دلیل وی کمبود منابع مالی در شهرداری است.

آن‌ها با اشاره به اینکه اتکای درآمدهای شهر بر عوارض ساخت و ساز است، در ادامه می‌گویند: اکنون شهر رودبار همانند اغلب شهرهای کشور به دلیل رکود در بازار مسکن با مشکل روبروست و توان پاسخ به طلبکاران مالی خود به ویژه کارگران شاغل در شهرداری را ندارد.

کارگران شهرداری رودبار با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلات مالی شهرداری به موقع پرداخت نشدن ارزش افزوده برمی‌گردد، در ادامه می‌افزایند: اگر مالیات ارزش افزوده به موقع و به اندازه کافی به شهرداری پرداخت شود؛ ما کارگران شهرداری رودبار معوقات مزدی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز