خبرگزاری کار ایران

توصیه معاون وزیر آموزش و پرورش به فرهنگیان: فعلاً درخواست بازنشستگی ندهید!

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۰۲۰

معلمان منتظر تصویب و اجرای رتبه‌بندی هستند و معاون وزیر پیشنهاد می‌دهد فعلا بازنشست نشوید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تصویب و اجرای لایحه‌ی رتبه‌بندی معلمان بیش از اندازه به درازا کشیده است؛ معلمان شاغل در انتظار تصویب این طرح و افزایش حقوق خود هستند؛ انتظاری که معلمان دارند، رسیدن حقوق به نود درصد دریافتی هیات علمی‌هاست که مسلماً این خواسته محقق نخواهد شد اما معاون وزیر آموزش و پرورش توصیه‌هایی برای معلمان دارد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره میزان خروجی نیروها و تعداد بازنشستگان سال جاری اظهار کرد: شمار آنها که تا اسفند ماه به بازنشستگی می‌رسند بالاست، اما با استفاده از ظرفیت های ماده ۱۰۳ قانون خدمات کشوری می‌توانند خدمتشان را استمرار دهند. با توجه به اجرای رتبه بندی، خیلی‌ها خودشان درخواست بازنشستگی نداده‌اند و توصیه ما این است که امسال و سال بعد اگر همکاری شرایط ادامه خدمت دارد، درخواست بازنشستگی ندهد زیرا رتبه بندی به هرشکلی، تصویب و اجرا می‌شود و اثرات خوبی دارد.

الهیار ترکمن  اضافه کرد: اما شمار آن دسته که بازنشستگی‌شان قطعی شده و حکم بازنشستگی‌شان اول مهر صادر می شود، حدود ۲۲ هزار نفر هستند.

معلمان از سرگردانی ماه‌ها انتقاد دارند و می‌گویند: انتظار داشتیم قبل از پایان کار این دولت، رتبه‌بندی به سرانجام برسد و عاقبت کار معلوم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز