خبرگزاری کار ایران

شرایط با یک سال حقوق معوقه برای کارگران سی‌سخت بسیار سخت است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۶۵۹

کارگران شهرداری سی سخت می‌گویند: امروز که ۱۸روز از مرداد ماه می‌گذرد و به شهریور نزدیک می‌شویم، هیچ اقدامی برای حمایت از کارگران شهرداری صورت نگرفته است و کارگران همچنان بدون دستمزد و حقوق و در شرایطی بسیار سخت منتظر اقدامات مسئولان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران مجموعه شهرداری سی‌سخت درباره وضعیت فعلی خود گفتند: بهتر است مسئولان نسبت به جامعه کارگری توجه بیشتری نشان دهد. در حال حاضر نزدیک به ۸۷ کارگر که در شهرداری مشغول به کار هستند، حدود یک سال حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و دچار مشکلات عدیده‌ای هستند.

یکی از کارگران شاغل بخش خدمات شهرداری سی‌سخت با یادآوری اینکه متاسفانه مسئولان در ارتباط با وضعیت فعلی ما کارگران شهرداری کمتر احساس مسئولیت می‌کنند، ادامه داد: روزگار کارگران شهرداری سی سخت به سختی می‌گذرد. از یک طرف محدودیت‌های کرونا وترس از ابتلا واز طرف دیگر مشکلات زلزله که برخی از ما همچنان بی‌سرپناهیم. کارمان چند برابر شده و نیازمند وصول طلب‌های مالی خود برای تامین خوراک و سرپناه برای خانوادهایمان هستیم.

او گفت: چندین بار با شهردار صحبت کردیم و ایشان نیز این مشکل را به مسئولان بالاتر ارجاع کرده‌اند اما تا امروز که ۱۲ روز به پایان مرداد ماه باقی مانده و به شهریور نزدیک می‌شویم، هنوز هیچ اقدامی در این ارتباط صورت نپذیرفته است و نامه‌نگاری‌های شهردار برای طرح موضوع کارگران و مشکلات شهرداری و کارگرانش برای وصول مطالبات معوقه از نهادهای مختلف دولتی به جایی نرسیده است و کارگران موردنظر همچنان بدون دستمزد و حقوق و در شرایطی بسیار سخت منتظر اقدامات مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه هرکدام از ما به‌صورت میانگین از صبح زود تا ساعت ۱۱ شب در شهر مشغول خدمت‌رسانی به مردم و شهروندان هستیم، افزود: آخرین حقوق خود را دو ماه پیش دریافت کرده‌ایم که مربوط به مرداد ۹۹ بود. یعنی یکسال تاخیر در پرداخت حقوق.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز